قبادی بر ضرورت ساماندهی تبلیغات مد و لباس در مسیر شمالی کشور به ویژه مناطق گردشگری استان مازندران تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور؛ در دومین جلسه کارگروه استانی مازندران که با حضور نمایندگان دستگاه‌ها و طراحان تشکیل شد، موضوع ساماندهی تبلیغات مد و لباس در جاده‌های شمالی کشور به ویژه استان مازندران و ساماندهی آن مورد بحث قرار گرفت.

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور با اشاره به استفاده جعلی و غیر قانونی تعداد زیادی از مراکز عرضه لباس در این استان اعلام داشت: متاسفانه تعداد زیادی از مراکز عرضه لباس در مازندران و برخی از استان‌های کشور به‌ صورت جعلی از عناوین برندها استفاده کرده و مصرف‌کنندگان را دچار اشتباه کرده‌اند. از این رو برای صیانت از حقوق آحاد جامعه می‌بایست اقدامات لازم برای برخورد با سوءاستفاده‌کنندگان از این مسئله صورت پذیرد.

به گفته قبادی اکثر قریب به اتفاق این اسامی (برندهای خارجی) غیر قانونی و فاقد مجوز رسمی بوده و کالاهای عرضه شده آن‌ها نیز تقلبی محسوب می‌شوند.

بنابراین لازم است برای حفاظت و صیانت از مصرف‌کنندگان و تاکید بر مصرف محصولات داخلی اقدامات قانونی با متخلفین صورت پذیرد.

بر این اساس مقرر شد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران با همکاری دستگاه‌های ذیربط نسبت به اجرای این مصوبه اقدام نماید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار