خرید خانه 4 و نیم میلیون دلاری در هالیوود هیلز تنها با استریم بازی+ عکس

بازی ماینکرفت، تجارتی فوق العاده سودآور با خود به همراه داشته؛ نه تنها برای سازندگانش، بلکه حتی برای آن هایی که آن را بازی می کنند.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  شخصیت محبوب و پرطرفدار وب سایت یوتیوب، جردن مارون که با لقب CaptainSparklez نیز شناخته می شود، شهرت اش را مدیون استریم بازی ماینکرفت روی کانال خود است.

اما مارون به لطف فعالیت اش در استریم بازی ماینکرفت، حالا خانه ای جدید به ارزش ۴٫۵ میلیون دلار در هالیوود هیلز خریداری کرده؛ خانه ای که فاصله ی چندانی با عمارت ۷۰ میلیون دلاری مارکوس ناچ پرسون، خالق ماینکرفت ندارد.

خرید خانه 4 و نیم میلیون دلاری در هالیوود هیلز  تنها با استریم بازی+ عکس

مارکوس پرسون، چندی پیش خانه ای ۷۰ میلیون دلاری در بورلی هیلز خرید و رکوردی جدید به نام خود ثبت کرد. خانه جدید CaptainSparklez، تنها چند صد متر با عمارت مارکوس پرسون که Trousdale Estates نامیده می شود، فاصله دارد؛ اما برای جا به جایی میان این دو، باید از مسیرهای پر پیچ و خم هالیوود عبور کرد.

کانال یوتوب مارون، چیزی بیش از ۸٫۸ میلیون مشترک دارد و این رقم برای کانال توییچ وی، به ۱٫۲ میلیون می رسد. مارون تنها روی وب سایت یوتوب، از مرز ۱٫۹ میلیارد بار بازدید عبور کرده و همین مسئله، توانایی مالی او برای خرید چنین خانه ای را توجیه می کند.

خانه ی جدید استریمر ماینکرفت، سه اتاق خواب، چهار دستشویی، گاراژی برای پارک سه اتومبیل و البته استخری با منظره ای زیبا از شهر لوس آنجلس را در خود جا داده است.

در حال حاضر، فعالیت در سایت یوتوب و انجام اعمالی چون استریم بازی ها، به کاری پر سود تبدیل شده و ظاهرا با در اختیار داشتن ۸٫۸ میلیون مشترک در این سایت، می توان صاحب خانه ای در هالیوود هیلز شد. احتمالا شما نیز مانند ما، از شنیدن این مسئله تاسف خورده اید که چرا زودتر، وارد کار استریم بازی ماینکرفت نشده اید!


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

منبع: دیجیاتو

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار