در این بازی شما یک سیاره را در اختیار دارید البته همراه با یک حلزون، که این حلزون قصد دارد، سیاره را سرسبز کند شما باید این حلزون را راهنمایی کنید تا بتواند مکانی زیبا برای زندگی اش فراهم کند

به گزارش دريچه فناوري گروه فضاي مجازي باشگاه خبرنگاران جوان؛ Rawlik Only Forward بازی کم حجم جدید و در سبک فکری، که در سال ۲۰۱۵ توسط Alwar Games ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است، Rawlik نام حلزون دوست داشتنی در این بازی جالب و سرگرم کننده است که با کمک شما قصد دارد شکوفه‌هایی زیبا را در این سیاره به وجود آورد، وظیفه شما در این بازی، مشخص کردن مسیری درست برای حلزون Rawlik است که می‌بایست رو به جلو برای رشد و زیباسازی این سیاره قشنگ تلاش کند. دقت داشته باشید زمانی که به جلو حرکت کردید نمی‌توانید دوباره به عقب برگردید! حرکات در این بازی فقط رو به جلو هستند.
حلزون هوشمند+ دانلود

در طول مسیر بازی، دانه‌های مختلف از گیاهان را جمع آوری کرده و با رشد و توسعه آنان، به سرسبزی و شادابی کره زمین کمک کنید. موانعی نظیر بوته زارها نیز در این بازی وجود دارد که ذهن شما را به چالش خواهند کشید و فرآیند ساده ی بازی را کمی‌پیچیده تر می‌کنند. در این بازی در مجموع ۵۰ مرحله مختلف وجود دارد که ۱۶ عدد مرحله به صورت پاداش در ادامه در نظر گرفته خواهد شد. برای انتخاب مسیرهایی درست، دقت کافی داشته و به نکاتی که در طول بازی به شما نشان داده می‌شود توجه کافی داشته باشید.

تصاویر از محیط بازی:


حلزون هوشمند+ دانلود


حلزون هوشمند+ دانلود


حلزون هوشمند+ دانلود


 • دانلود و مشخصات فایل

حجم: 60 مگابايت
نسخه: کامپیوتر
نوع فایل: فشرده
امتیاز:  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار