امارات مرکز فرماندهی نیروهای نظامی خود در شهر عدن را به کشتی های جنگی خود در سواحل این شهر انتقال داد.

به گزارشگروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ؛  پایگاه خبری اخبار الساعه امارات همچنین از عقب نشینی نیروهای نظامی اماراتی از بخش هایی از شهر عدن در جنوب یمن به مناطق امن تر خبر داد.
در پی حمله هفته گذشته به مقر فرماندهی نیروهای نظامی امارات و هتل القصر محل استقرار خالد بحاح نخست وزیر دولت مستعفی یمن که در شهر عدن قرار دارد دهها اماراتی و یمنی کشته شدند.
این درحالی است که اماراتی ها تا پیش از این اعلام کرده بودند که نیروهای نظامی این کشور امنیت کامل را در شهر عدن برقرار کرده و نگرانی وجود ندارد که چند ساعت پس از این اعلام، وقوع انفجاری در هتل محل استقرار اعضای دولت مستعفی یمن و ساختمان محل استقرار نیروهای نظامی اماراتی، همه این گفته ها را زیر سوال برد.
عربستان با تشکیل ائتلافی از 9 کشور عربی منطقه به جز عمان و با حمایت آمریکا از ششم فروردین سال جاری حملات گسترده ای را علیه یمن آغاز کرد تا «عبد ربه منصور هادی» رییس جمهوری مستعفی و فراری این کشور را به حاکمیت بازگرداند و از قدرت گرفتن انقلابیون یمنی، جلوگیری کند.
تاکنون بیشتر تاسیسات زیربنایی، خدماتی، بیمارستان ها و مدارس و حتی منازل مردم این کشور مورد حملات جنگنده های کشورهای ائتلاف قرار گرفته که بر اثر آن هزاران یمنی از جمله صدها زن و کودک کشته، زخمی و آواره شده اند.
منبع:ایرنا
انتهای پیام/
برچسب ها: امارات ، کشتی ، پناه ، نظامی ، انفجار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.