معاون حقوقی، امور دولت، مجلس و استانهای وزارت ارتباطات، با اشاره به نحوه شکل گیری استارتاپ ها بر لزوم توجه به این شتاب دهنده ها تاکید کرد.

افزایش 55 درصدی کاربران موبایل تا سال 2020به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دکتر براری معاون وزیر ارتباطات، در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ICT استان قم گفت: شروع فعالیت استارتاپ ها در استان قم لازم به نظر می رسد.

وی از مدیران ICT و بخش خصوصی استان قم خواست تا زمینه فعالیت و شروع شتاب دهنده ها را در این استان فراهم کنند.

وی به اهداف اصلی وزارت ارتباطات در حوزه بازار ICT و تمرکز در این حوزه اشاره کرد و گفت: سه محور کلیدی در این برنامه ها، امنیت، اقتصاد و فرهنگ است.

وی با اشاره به نحوه شکل گیری استارتاپ ها بر لزوم توجه به این شتاب دهنده ها تاکید کرد و افزود: مراحل کار استارتاپ ها شامل سرمایه گذاری بذری، فضای کاری ، آموزش، مربی گری و روزنهایی برای ارائه به سرمایه گذاران است.

معاون وزیر ارتباطات به رشد 55 درصدی کاربران ابزارهای موبایل در منطقه خاورمیانه و افریقا بین سالهای 2014 تا 2020  اشاره کرد و توسعه زیرساختهای ICT در استان، در راستای جذب بازار را خواستار شد.

وی توجه به راهکارهای تولید محتوا در کشور و به خصوص در استان قم را ضروری برشمرد و ادامه داد: از جمله شرکتهای موفق تولید محتوای ایرانی، دیجی کالا، آپارات و کافه بازار است.

در این مراسم دکتر هانی ضمن تشکر از زحمات مهدی پور و اعتماد استاندار جهت انتخاب وی به عنوان مدیرکل ICT استان قم گفت: اولویت تولید محتوا با توجه به پتانسیل مراکز حوزوی بسیار حائز اهمیت است.

مدیرکلICT استان قم انتظارات خود را از وزارت ارتباطات مطرح کرد و ادامه داد: در زمینه رویکرد مناسب برای ایجاد و تولید محتوا، کیفیت بخشی در حوزه زیرساخت و اولویت دادن به موضوع فناوری اطلاعات نسبت به زیرساخت نیازمند توجه همه جانبه وزارت ارتباطات هستیم.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


منبع: سیتنا

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.