رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: حضور رکابزنان در تور سینکاراک امتیازات دوچرخه سواری ایران را برای حضور در المپیک ارتقا داد.

خسرو قمری در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  اظهار کرد: در تاریخ دوچرخه سواری ایران، برای اولین بار بود که ما در المپیک نظامیان و در بین تمام کشورهای شرکت کننده جایگاه چهارم را کسب کردیم که این نشان دهنده زحمات زیاد جامعه دوچرخه سواری برای آمادگی در این رقابت ها است.

وی در خصوص تور سینکاراک افزود: در تور سینکاراک نتایج خوبی را تیم‌های پتروشیمی و پیشگامان به دست آوردند و شرایط خوبی دارند و این نتایج به ما کمک می‌کند تا امتیاز رکابزنان ارتقا پیدا کرده و برای رقابت در عرصه المپیک جایگاه بالاتری را از آن خود کنیم.

مربی ارمنی برای مذاکرات وارد ورزشگاه آزادی شد

قمری در خصوص مربی ارمنستانی که برای رشته های استقامت و نیمه استقامت به خدمت گرفته شده است، یادآور شد: مربی ارمنستانی (آلبرت سولایان) برای انجام مذاکرات وارد پیست آزادی شده است تا با نحوه کار وی توسط اعضای کمیته فنی آشنایی بیشتری پیدا  کنیم.

مربی ایتالیایی برای انجام مذاکرات به ایران می‌آید

وی در ادامه خاطر نشان کرد: مربی ایتالیایی یکشنبه 19 مهر ماه وارد ایران می‌شود تا برنامه‌های اجرایی‌اش معرفی و مذاکرات در مورد حقوق و دیگر موارد انجام شود.

حضور مربی آلمانی در ایران لغو شد

قمری درخصوص مربی آلمانی که قبلا با دوچرخه سواری ایران  همکاری داشته و به تازگی برای ادامه کار با دوچرخه سواری کشور ابراز علاقه کرده بود، تاکید کرد: مربی آلمانی انتظارات و شرایط ویژه ای داشت و مبالغ بالایی را درخواست کرده بود که حضور وی در ایران به این دلایل منتفی شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار