رئیس کمیته تریال دوچرخه سواری گفت: مسابقه جایزه بزرگ تریال که در پارک ملت برگزار شده بود به پایان رسید و نتایج نهایی آن اعلام شد.

نتایج مسابقه جایزه بزرگ تریال اعلام شدعلی نوروزیان در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: فینال مسابقه جایزه بزرگ مشهد برگزار شد و مصطفی عباس زاده از مشهد بر سکوی اول، رضا رضایی از مشهد بر سکوی دوم و محمد علی شهبازی از تهران بر سکوی سوم ایستادند.
 
وی افزود: فینال این مسابقه در حضور مسئولین شهری و پیشکسوتان رشته تریال و دو هزار تماشاگر برگزار شد.
 
نوروزیان در ادامه یادآور شد: از کلیه تریال سواران که در این مسابقه شرکت کرده بود با ارائه تندیس تقدیر شد و به نفر اول این مسابقه یک میلیون تومان، نفر دوم 600 هزار تومان و نفر سوم 400 هزار تومان هدیه نقدی داده شد.
 
وی در ادامه اظهار کرد: امیدوارم که این مسابقات افزایش یابد و دیگر شهرهای کشور برای رقابت‌های بیشتر و برگزاری مسابقه جایزه بزرگ حضوری فعال داشته باشند.
 
نوروزیان در ادامه تاکید کرد: موانعی که برای این مسابقه ساخته شده بود به هیات دوچرخه سواری مشهد از سوی پارک ملت شهدا اهدا شد و از کلیه عوامل اجرایی تقدیر به عمل آمد.

نوروزیان:  دو ورزشکار به دلیل مصدومیت مسابقات را از دست دادند

رئیس کمیته تریال دوچرخه سواری گفت: در جشنواره رشته تریال دو رکابزن به علت مصدومیتی که داشتند نتوانستند مسابقات را ادامه بدهند و حذف  شدند.
 
وی افزود: فردا "16 مهر" فینال مسابقات برگزار خواهد شد و جایزه بزرگ به نفرات منتخب داده می‌شود.
 
نوروزیان در خصوص  وضعیت تکنیکی  تریال سواران خاطر نشان کرد:  بسیار عالی بودند، اما در خصوص  پایان کار و نتایج  نهایی چیزی نمی‌توانیم بگوییم و لیگ تریال هم به احتمال قوی در مشهد برگزار شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار