عضو شورای اسلامی شهر همدان گفت: همدان به عنوان یک شهر توریستی و یکی از استان‌های به‌نام در جهان، می‌تواند بازار خوبی برای کشور فنلاند با رعایت توسعه پایدار در زمینه‌های مختلف باشد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، "رضا میرزایی" شنبه 18 مهر در جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر همدان، اظهار کرد: طی یک و نیم تا دو سال گذشته، همدان به عنوان پایلوت شهر سبز انتخاب شد که در این راستا تفاهم‌نامه‌ای بین مدیریت استان و سازمان حفاظت محیط زیست منعقد شد.

وی یادآور شد: استان همدان با 1.8 میلیون نفر جمعیت و پل ارتباطی در غرب کشور به عنوان شهر توریستی کشور شناخته شده است.

سرمایه‌گذاران فنلاندی بازدید میدانی از همدان داشته باشند

میرزایی در پایان خواستار بازدید میدانی سرمایه‌گذاران فنلاندی از همدان شد و خاطرنشان کرد: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک، شاهد جذب سرمایه‌گذاران فنلاندی باشیم و در این راستا نیز تفاهم‌نامه‌ای منعقد شود.

فرهنگ زیربنای همه مسائل در جهان است

رئیس شورای اسلامی شهر همدان نیز فرهنگ را زیربنای همه مسائل در جهان دانست و اظهار کرد: انسان فرهنگ را می‌سازد و امیدواریم هر کس با ایران ارتباط برقرار می‌کند این نکته را بپذیرد که به جای خشونت می‌توان از فرهنگ که در ایران ثابت شده و دارای قدمتی دیرینه است، استفاده کند.

"علی‌اکبر نظری" با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران، کرامت و شرافت خود را با هیچ چیز عوض نمی‌کند، تصریح کرد: امیدواریم این پیام از ایران، به همه جهان به درستی مخابره شود که ما اهل گفتمان، گفت‌وگو و فرهنگی هستیم.

وی با بیان اینکه همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران است، اظهار کرد: این شهر با قدمتی چند هزار ساله و هوای دلپذیر و مطبوع دارای جاذبه‌های توریستی بسیاری است که در تاریخ هردوت نیز به آن اشاره شده است.

منبع: ایسنا
انتهای پیام/
برچسب ها: همدان ، فنلاند ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار