فرماندار گچساران گفت: بافت فرسوده پرخطر این شهرستان بهسازی می‌شود.

به گزارش بافت فرسوده پرخطر گچساران بهسازی می‌شودگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرحیم رحیمی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری گچساران با اشاره به در پیش‌ بودن ماه محرم، اظهار داشت: ضروری بوده که برنامه‌های ایام محرم در گچساران باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شود.
 
وی با تأکید بر اینکه هیئت‌های مذهبی گچساران نیازمند حمایت و ساماندهی هستند، افزود: هیئت‌های مذهبی شهرستان جهت اجرای برنامه‌های مناسب در ایام محرم برنامه‌ریزی صحیح و مناسب داشته باشند.
 
فرماندار گچساران با بیان اینکه نذورات مردمی در ماه محرم در این شهرستان نیاز به ساماندهی دارند، گفت:در ماه محرم نقاط قوت هیئت‌های مذهبی و عزاداری‌ها در شهرستان باید تقویت و نقاط ضعف باید برطرف شودند.
 
رحیمی به مشکلات بافت فرسوده گچساران اشاره کرد و افزود: بافت فرسوده در این شهرستان از بافت‌های پرخطر و خطرناک بوده و متأسفانه دارای مشکلات بسیاری است.
 
وی با اشاره به اینکه محلات سادات، رادک، لبنان، خیابان کیامرثی در محدوده بافت فرسوده گچساران هستند، گفت: قرار است با پرداخت تسهیلات واحدهای مسکونی در بافت فرسوده این شهر بهسازی شوند.
 
فرماندار گچساران از ارائه تسهیلات 300 میلیون ریالی با بازپرداخت 15 ساله و سود 5 درصد و 60 میلیون ریال کمک بلاعوض جهت بهسازی 3 هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده این شهرستان خبر داد و افزود: این تسهیلات به زودی پرداخت می‌شود.
 
رحیمی به انتخابات اسفندماه امسال اشاره کرد و گفت: ضروری بوده که دستگاه‌ها و ادارات گچساران جهت اجرا و برگزاری یک انتخابات سالم و باشکوه در شهرستان تلاش و همکاری کنند.
 
وی از رسانه‌ها خواست که جهت حضور حداکثری مردم در انتخابات هفتم اسفندماه امسال تلاش و همکاری کنند.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.