دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون در مورد پرونده‌های مربوط به ساخت و سازهای غیرمجاز 512 مورد اجرای احکام (تخریب) داشته ایم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛مجتبی ملکی گفت : همچنین در این ستاد در همین مدت زمان 405 حلقه چاه غیرمجاز را شناسایی کرده و تاکنون 171 مورد آن را مسدود کرده ایم. همچنین در این مدت 40 هزار و 886 هکتار از اراضی ملی بلاتکلیف را شناسایی کرده و تاکنون موفق به سنددار کردن 6759 هکتار آن به نام دولت شده ایم.

وی گفت: همچنین بر اساس آمار موجود چهار ماهه نخست سالجاری 254 هکتار از اراضی ملی اعاده شده است که قیمت تقریبی این اراضی اعاده شده بالغ بر 256 میلیارد ریال می باشد.

دادستان کرمانشاه در خصوص آخرین وضعیت پرونده مداح مقتول، گفت: پرونده این قتل در دادسرای کرمانشاه در حال سیر مراحل قانونی خود است و بازپرس آن به صورت ویژه موضوع را دنبال می کند.

وی افزود: مضنون اصلی قتل مداح کرمانشاهی هنوز دستگیر نشده و تحقیقات در خصوص آن در حال انجام است.

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه در ادامه این نشست خبری در پاسخ به سوالی مبنی بر آخرین وضعیت پرونده اعضای شورای شهر کرمانشاه و موضوع وام 300 میلیونی آنها بیان داشت: پرونده اعضای شورای شهر کرمانشاه در دادگاه جزایی دادگستری کرمانشاه درحال سیر مراحل قانونی خود است.

ملکی در پایان جایگاه امنیتی استان را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: استان کرمانشاه با وجود اینکه یک استان مرزی است اما از امنیت بسیار خوبی برخوردار بوده و این خبر بسیار خوشی برای سرمایه گذاران است که در این استان دست به سرمایه گذاری بزنند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.