رئیس سازمان بسیج مستضعین کشور ، آمادگی این سازمان را برای همکاری در حوزه های مختلف توسعه آذربایجان شرقی اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سردار نقدی در نشست مشترک با استاندار آذربایجان شرقی اعلام کرد: بسیج همچون دوران دفاع مقدس هم اکنون نیز باید در تمام عرصه ها حضور داشته باشد و از ظرفیت های خودش در توسعه همه جانبه کشور استفاده کند.

سردار نقدی گفت : این سازمان حتی در بخش کشاورزی هم در زمینه های مختلف از جمله اصلاح الگوی کشت ، پوشش انهار آمادگی آماده همکاری است ومی توانیم به متقاضیان ابزار امکانات و تسهیلات ارزان قیمت اعطا کنیم.

وی افزود : سازمان بسیج مستضعین کشورقادر است درکنار مدیریت آذربایجان شرقی و با بهره گیری از ظرفیت های مردمی در توسعه این استان و اقتصاد مقاومتی قدم های موثری بردارد.

استاندار آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با اشاره به اقتصادی مقاومتی و لزوم تدوین سند تدبیر و توسعه استان آذربایجان شرقی بحث اشتغال را از اولویت های مدیریت استان خواند و نهضت ایجاد اشتغال را از ضرورت ها دانست وافزود : موضوع استاد شاگردی یکی از راه حل های موثرایجاد فرصت های شغلی با کمک سازمان بسیج مستضعین کشوراحیا شود .

جبارزاده افزود : درزمینه احیای مشاغل کوچک و بومی نیز اماده همکاری با بسیج هستیم تا با مطالعه دقیق ، هم برای 6 ماهه دوم سال 94 و نیز برای سال95 برنامه جامعی در زمینه اقتصاد مقاومتی و رفع بیکاری داشته باشیم.

اقای جبارزاده همچنین از رئیس سازمان بسیج مستضعین کشور خواست بسیج در قالب سند تدبیر و توسعه استان آذربایجان شرقی درهر شهرستان ، از صفر تا صد یک پروژه را به نام خود انجام دهد

سردار کریمیان فرمانده سپاه عاشورا هم ،رویکرد سپاه را علاوه بر دفاع و امنیت ، موارد فرهنگی ، اجتماعی و سازندگی عنوان کرد و گفت : در این موارد باید محدودیت های موجود برداشته شود تا سپاه بتواند به رسالت خودش بهتر وبیشتر عمل کند.
 
انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.