مناسبت های دینی و ملی شناسنامه انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگارن جوان از قزوین؛ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین در این همایش گفت:مناسبت های مذهبی و ملی در تقویم جمهوری اسلامی ثبت شده اند که به نوعی شناسنامه انقلاب اسلامی هستند و برای بزرگداشت آنها و ارج نهادن به آن باید بیش از پیش تلاش کرد.

حجت الاسلام علی قابل ماه محرم را نیز از ماه های بسیار عظیم و بزرگی دانست که در تقویم کشورمان سالهاست ثبت شده  و در دلها و قلب های مردم مومن و ولایتمدار ایران اسلامی جای باز کرده است.
وی خرافات و تبلیغات نا صحیح و خلاف واقع را آفت دین برشمرد و اظهار داشت:پرهیز از ترویج خرافات و بیان داستان های خلاف واقعیت و هدایت افکار عمومی به سمت واقعیت ها اساس کار تبلیغات است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در ادامه با اشاره به جریان مذارکرات هسته ای و برجام احتیاط در برابر آمریکا را لازمه به نتیجه رسیدن و حمایت از حقوق هسته ای ملت ایران برشمرد و تصریح کرد:امروز اکنون آمریکا که از تمام برنامه ها و توطئه های خود نا امید شده است سعی دارد با اظهار نظرهای غیر معقول و غیر منطقی جریان پیشرفت مذاکرات را عوض کند.

حجت الاسلام عابدینی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان در این همایش با بیان اینکه فرهنگ عاشورا و قیام امام حسین بزرگترین درس برای بشریت در درک ارزش های دینی است گفت:در اصل حفظ دین شناخت دشمن یک اصل ویژه و خاص است.

وی با اشاره به توطئه های دشمنان دین و اسلام افزود:دشمن امروز برای ضربه زدن به جایگاه دین دست به هر توطئه ای می زند و متاسفانه برخی از دوستان و رفیقان نیز شمشیر را از رو بسته اند و همسو با دشمن اقدامات مختلفی انجام می دهند.



انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.