مدیرکل کمیته‌ امداد استان اردبیل گفت: 26 مرکز نیکوکاری در سطح استان اردبیل فعالیت دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ بهروز زلالی افزود: در 6 ماهه نخست امسال بیش از 13 میلیارد و 431 میلیون ریال از کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع آوری شده در مراکز نیکوکاری به خانواده‌های نیازمند شناسایی شده در محلات کمک شده است.

مدیرکل کمیته‌ امداد استان اردبیل افزود: این مقدار مبلغ مساعدت شده توسط مردم خیر و نیکوکار استان به مراکز نیکوکاری در 6 ماهه‌ نخست امسال نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته 220 درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به فعالیت 26 مرکز نیکوکاری در سطح استان گفت:‌ از ابتدای تأسیس مراکز نیکوکاری تاکنون مردم خیر و نیکوکار استان با مراجعه به این مراکز افزون بر 43 میلیارد و 669 میلیون ریال مساعدت کرده‌اند که این مبلغ در بخش‌های مختلف حمایتی صرف خانواده‌های نیازمند شناسایی شده در هر منطقه شده است.

زلالی با بیان اینکه واگذاری امور مردم به خود مردم یکی از اهداف تأسیس مراکز نیکوکاری است، تصریح کرد: در حال حاضر 126 مرد و 26 زن به عنوان هیئت عامل در محلات تعداد 26 مرکز نیکوکاری در سطح استان را اداره می‌کنند.

مدیرکل کمیته‌ امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه مراکز نیکوکاری کوتاه‌ترین مسیر خدمت به نیازمندان و دستگیری از خانواده‌های بی بضاعت است، افزود: از بدو تأسیس مراکز نیکوکاری تا به امروز بیش از 10 میلیارد و 316 میلیون ریال به صورت نقدی و بیش از 28 میلیارد و 700 میلیون ریال به صورت کالایی به این تعداد از خانواده‌های شناسایی شده مساعدت شده است.

انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.