مدیر کمیته‌ امداد شهرستان اردبیل گفت: امسال بیش از 12 میلیارد و 359 میلیون ریال در قالب تسهیلات اشتغال و خودکفایی در اختیار مددجویان و افراد نیازمند در سطح شهرستان اردبیل قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ جلیل قدیمی در جلسه بررسی میزان کمک‌های کمیته امداد برای اشتغال مددجویان اردبیل اظهار داشت: امسال بیش از 12 میلیارد و 359 میلیون ریال در قالب تسهیلات اشتغال و خودکفایی در اختیار مددجویان و افراد نیازمند در سطح شهرستان اردبیل قرار گرفته است.

وی افزود: با پرداخت این مقدار تسهیلات اشتغالزایی توانستیم 136 فرصت شغلی را در سطح شهرستان اردبیل ایجاد کرده و زمینه‌های کسب درآمد مناسب و خوکفایی مددجویان را فراهم آوریم چرا که کمک به توانمندی و خودکفایی مددجویان از برنامه‌های اولویت‌دار کمیته امداد است.

مدیر کمیته‌ امداد شهرستان اردبیل با بیان اینکه در این مدت به 40 خانوار تحت پوشش بالغ بر 3 میلیارد و 809 میلیون ریال تسهیلات خوداشتغالی از محل اعتبارات امدادی پرداخت شده است، تصریح کرد: برای اشتغال و خودکفایی96 خانوار نیازمند نیز بالغ بر 8 میلیارد و 550 میلیون ریال از محل اعتبارات بانکی پرداخت شده است.



انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.