فرنگی کار وزن 85 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: همین که بچه های تیم ملی احساس می کنند مسئولان به آن ها توجه دارند، به تیم روحیه و انگیزه می دهد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه جوان،حبیب الله اخلاقی گفت: ازاعضای کادر فنی قبلی به خاطر زحماتی که در این یک سال و نیم کشیدند تشکر می کنم. ما با کادر فنی قبل قهرمان جهان شدیم و در مسابقات جهانی امسال هم چهارم جهان شدیم و سه سهمیه المپیک کسب کردیم که هرچند نتایج نسبت به سال قبل ضعیف تر بود ولی قابل قبول بود.

وی در ادامه با ابراز خوشحالی از پیوستن محمد بنا و کادر فنی جدید به تیم گفت: ما از رده سنی جوانان با بنا و کادر فنی وی کار کردیم و موفقیت های زیادی را به دست آوردیم بنا براین آشنایی کامل با هم داریم و از هر لحاظ هماهنگ هستیم که امیدوارم در این ده ماه باقی مانده تا المپیک ریو بتوانیم با کمک کادر فنی جدید افتخارات دوره قبل را این بار با تعداد مدال های بیشتر تکرار کنیم.

دارنده مدال برنز قهرمانی جهان در خصوص شرایط تیم گفت: بعد از مسابقات جهانی آمریکا یک استراحت کوتاه فعال داشتیم که الان با شروع اردوی جدید تقریبا از نقطه پایین آمادگی شروع کردیم تا به فرم ایده آل برسیم. از لحاظ روحی نیز با آمدن بنا و کادر فنی جدید در شرایط عالی به سر می بریم.

اخلاقی در پایان گفت: بازدید سجادی به عنوان یکی از مسئولان رده بالای ورزش کشور باعث خوشحالی اعضای تیم شد. همین که بچه های تیم ملی احساس می کنند که مسئولان به آن ها توجه دارند، به تیم روحیه و انگیزه می دهد و اعضای تیم می توانند مسائل و مشکلاتشان را بدون واسطه، مستقیما به مسئولان منتقل کنند. امیدوارم در اردوهای بعدی، گودرزی نیز از تمرینات ما بازدید کند.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار