رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی ارتش های جهان، با 3 مدال نقره و 4 برنز پایان یافت.

 به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، در ادامه رقابت‌های روز پایانی کشتی آزاد قهرمانی ارتش های جهان که در کره‌جنوبی در حال برگزاری است، محمد جواد ابراهیمی آزادکار وزن 86 کیلوگرم ایران در دیدار فینال به مصاف شامیل کودای‌ماگومدوف از روسیه رفت و در پایان با نتیجه 5 بر صفر شکست خورد و به مدال نقره بسنده کرد.

وی پیش از این در دور اول الکساندر هوشکین از بلاروس را با نتیجه‌ سه بر یک شکست داد. سپس آنتونی ابوجده از برزیل را سه بر صفر برد. ابراهیمی در ادامه و در مرحله یک چهارم نهایی وسلی ترل از آمریکا را سه بر یک از پیش‌رو برداشت و در نیمه نهایی نیز آدلت داولوم بایف از قزاقستان را با نتیجه‌ مشابه شکست داد و راهی فینال شد.

همچنین جعفر شمس ناتری در وزن 125 کیلوگرم برای کسب مدال برنز به مصاف نماینده کشور میزبان رفت و با برتری سه بر یک مدال برنز را بر گردن آویخت.

پیش از این مهران نصیری در وزن 61 کیلوگرم و محمد نادری در وزن 70 کیلوگرم به ترتیب به مدال نقره و برنز دست یافتند.

در روز نخست این رقابت‌ها نیز تیم کشتی آزاد ایران توسط میثم حیدری در وزن 65 کیلوگرم به مدال نقره رسید و عزت الله اکبری نیز در وزن 74 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

رده بندی انفرادی و تیمی این مسابقات به شرح زیر است:

57 کیلوگرم: 1- کیم جین چئول (کره جنوبی) 2- ولادمیر کودرین (قزاقستان) 3- رضا اطری (ایران) و مانگال کادیان (هند)

61 کیلوگرم: 1- جمال اوتار سلطانوف (روسیه) 2- مهران نصیری (ایران) 3- تیان ژنگ یانگ (چین) و یلدوس آبیکنوف (قزاقستان)

65 کیلوگرم: 1- ماگومد قربان علی اف (روسیه) 2- میثم حیدری (ایران) 3- آقاحسین مصطفی یف (آذربایجان) و عظمت شاگاپولی

70 کیلوگرم: 1- سوسلان رامونوف (روسیه) 2- جوشن عظیم اف (آذربایجان) 3- محمد نادری (ایران) و مانداراخان گانزوریک (مغولستان)

74 کیلوگرم: 1- ختیگ سابولوف (روسیه) 2- گئورگ هارت (آلمان) 3- عزت اله اکبری (ایران) و گالیمجان یوسف اف (قزاقستان)

86 کیلوگرم: 1- شامیل کودای ماگومدوف (روسیه) 2- محمدجواد ابراهیمی (ایران) 3- ایتومان اروگودول (مغولستان) و آدیلیت داولومبایف (قزاقستان)

97 کیلوگرم: 1- حاجی مراد گاتسالوف (روسیه) 2- خودربولگا دورجخاند (مغولستان) 3- پاولو اولنیک (اوکراین) و ایوان یانکوفسکی (بلاروس)

125 کیلوگرم: 1- ولادیسلاو بایتسایف (روسیه) 2- ژویی دنگ (چین) 3- یوهانس کسل (آلمان) و جعفر شمس ناتری (ایران)

رده بندی تیمی: 1- روسیه 72 امتیاز 2- ایران 63 امتیاز 3- قزاقستان 42 امتیاز 4- مغولستان 38 امتیاز 5- کره جنوبی 34 امتیاز 6- آلمان 32 امتیاز 7- آذربایجان 29 امتیاز

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار