آزادکاران اوزان 61 و 86 کیلوگرم ایران به فینال رقابت‌های قهرمانی ارتش های جهان راه یافتند و دو آزاد کار دیگر ایران نیز برای کسب مدال برنز به روی تشک خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در دومین روز از ر‌قا‌بت‌های کشتی آزاد قهرمانی ارتش‌های جهان که در کره جنوبی در جریان است، آزادکاران ایران در چهار وزن دوم به روی تشک رفتند که در اوزان 61 و 86 کیلوگرم به ترتیب مهران نصیری و محمد جواد ابراهیمی برای کسب مدال طلا مقابل نمایندگان روس به روی تشک خواهند رفت و محمد نادری و جعفر شمس ناتری نیز برای مدال برنز مبارزه خواهند کرد.
 
در ر‌قا‌بتهای امروز (چهارشنبه) مهران نصیری در وزن 61 کیلوگرم در دور اول ژنگ یانگ تیان از چین را چهار بر صفر برد. سپس با همین نتیجه‌ عبدالرحیم سایه از الجزایر را از پیش‌رو برداشت و در ادامه و در مرحله نیمه نهایی نیز نیکولای آیوازین از اوکراین را نیز با نتیجه‌ مشابه شکست داد و راهی فینال شد.
 
در وزن 70 کیلوگرم محمد نادری ابتدا عزت ساکایف از قزاقستان را سه بر یک برد و در ادامه در مرحله یک چهارم نهایی پنج بر صفر دنیش کومار از هند را برد، اما در مرحله نیمه نهایی مقابل سوسلان رامونوف، قهرمان سال قبل جهان از روسیه سه بر صفر باخت و از رسیدن به فینال باز ماند. وی برای رسیدن به مدال برنز باید آندری کارپاچ از بلاروس را شکست دهد.
 
اما محمدجواد ابراهیمی، آزاد کار وزن 86 کیلوگرم ایران در دور اول الکساندر هوشکین از بلاروس را با نتیجه‌ سه بر یک شکست داد. سپس آنتونی ابوجده از برزیل را سه بر صفر برد. ابراهیمی در ادامه و در مرحله یک چهارم نهایی وسلی ترل از آمریکا را سه بر یک از پیش‌رو برداشت و در نیمه نهایی نیز آدلت داولوم بایف از قزاقستان را با نتیجه‌ مشابه شکست داد و راهی فینال شد.وی برای کسب مدال طلا باید به مصاف شامیل کودای‌ماگومدوف از روسیه برود.
 
آخرین نماینده ایران نیز جعفر شمس ناتری در وزن 125 کیلوگرم بود که در دور اول مایکل بالاندر از لهستان را سه بر یک برد. سپس حمدی عبدالوهاب از مصر را با چهار بر یک مغلوب خود ساخت. وی در ادامه و در مرحله نیمه نهایی مقابل ولادیسلاو باتیکایف از روسیه سه بر یک شکست خورد و برای کسب مدال برنز باید مقابل کیونگ جین از کشور میزبان به روی تشک برود.  
 
تیم کشتی آزاد ایران در روز نخست این رقابت ها صاحب یک مدال نقره و دو مدال برنز شده بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار