پست 230 کیلو ولت نیروگاه شوباد شهرستان کهنوج با حضور معاون وزیر نیرو عصر امروز افتتاح و به بهره برداری رسید .

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، آقای فلاحتیان گفت: در سفر دو روزه ای که به استان کرمان داشتم از نیروگاه 500 مگاواتی سیرجان و نیروگاه 500 مگاواتی گلگهر بازدید کردیم که با ادامه ی روند پیشرفت این پروژه ها شاهد بهره برداری آنها تا پایان سال جاری و تابستان سال آینده خواهیم بود .

آقای فلاحتیان با اشاره به پست 400 کیلو ولتی نظام آباد بم گفت : این پروژه با اعتبار 60 میلیارد تومان سرمایه گذاری آغاز شده که پیش بینی می شود تا پایان امسال به شبکه ی سراسری کشور متصل شود.

وی ضمن افتتاح پست 230 کیلو ولتی شوباد کهنوج گفت : ظرفیت نیروگاه کهنوج 1000 مگاوات است که پارسال بخش بخار این نیروگاه به شبکه ی سراسری پیوسته و تا سال آینده مجددا 160 مگاوات از واحد بخار این نیروگاه وارد مدار شبکه ی سراسری می شود .

آقای فلاحتیان پست 230 کیلو ولتی شوباد کهنوج را که با اعتبار 50 میلیارد تومان ظهر امروز به بهره برداری رسید و وارد مدار شبکه ی سراسری شد برای تامین برق مصارف بخش صنعت ، کشاورزی و خانگی نعمت بزرگی دانست و به خطوط 400 ولتی بین کهنوج و بم که در حال اجراست اشاره کرد و افزود 170 کیلومتر این پروژه اجرا شده و پیشرفت خوبی داشته است.

وی در حاشیه بازدید از پروژه های استان کرمان به نیروگاه 2250 مگاواتی استان هرمزگان هم اشاره کرد و افزود :عملیات احداث این پروژه انجام شده که با بهره برداری از این نیروگاه مشکل برق شهرستانهای استان هرمزگان که همجوار استان کرمان قرار دارند برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: نیروگاه ، برق ، شوباد ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.