دانش آموزان فارس در مرحله دوم جشن عاطفه ها بیش از 22 میلیارد ریال به همنوعان خود کمک کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس گفت:جشن عاطفه ها با هدف حمایت از دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت است که همه ساله در آغاز سال تحصیلی جدید برگزار می شود.

به نقل اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان فارس، محمد بدری با بیان اینکه امسال جشن عاطفه ها در 2 مرحله برگزار شد اظهار کرد:در مرحله نخست این مراسم بیش از هزار و 300 پایگاه ثابت و سیار با مشارکت کمیته امداد ،مراکز نیکوکاری ،صداوسیما ،بسیج و آموزش و پرورش کمک های مردمی را جمع آوری کردند.

وی با بیان اینکه در مرحله اول بیش از 19 میلیارد ریال کمک های نقدی و غیر نقدی جمع آوری شده افزود: این کمک ها در اسرع وقت از سوی دفاترکمیته کمیته امداد و مراکز نیکوکاری میان دانش آموزان نیازمند تحت حمایت توزیع شد.

بدری افزود: در مرحله دوم این جشن با شعار مهر در انتظار همدلی 8 مهرماه در بیش از 4 هزار و 700 مدرسه و با همکاری گسترده آموزش و پرورش و سازمان بسیج دانش آموزی برگزار شد و دانش آموزان استان فارس با اهدای 22 میلیارد ریال به همنوعان خود درس همدلی و نیکوکاری را در مدارس تمرین کردند.

وی افزود:تمام اقدامات مربوط به جمع آوری و توزیع هدایا به عهده آموزش و پرورش و سازمان دانش آموزی بوده و کمیته امداد بر نحوه جمع آوری، آمار و توزیع نظارت داشته است و تمام مبالغ جمع آوری شده توسط مدیران مدارس بین دانش آموزان نیازمندان همان مدرسه توزیع و یا صرف نیازمندی های فوری و حساس آنان شد.

بدری با اشاره به روحیه نوع دوستی و همدلی در بین آحاد جامعه اظهار کرد: مردم خیر و نوع دوست استان فارس همواره در امور خیر پیش قدم بوده اند به طوری که در پارسال نیز در جشن عاطفه ها بیش ار 40 میلیارد ریال به دانش اموزان نیازمند کمک کردند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.