مدیر اجرایی نمایشگاه عطر سیب از حضور 22 هزار هیئت عزاداری، حسینیه، مسجد و تکایا برای تجهیز و آماده‌سازی جهت برگزاری مراسم عزاداری امام حسین(ع) خبر داد.

به گزارش گروه وب گردی باشگاه خبرنگاران جوان استواری  با اشاره به برگزاری سیزدهمین دوره نمایشگاه عطر سیب از 12 تا 22 مهرماه در بوستان ولایت گفت: این نمایشگاه از ساعت 9 صبح الی 17 پذیرای مراجعین خواهد بود. همچنین این نمایشگاه در فضایی به وسعت 12 هزار متر در حال برگزاری است که 6500 متر از آن فضای نمایشگاهی شامل سوله‌های انبار، سوله‌های فروشگاهی، فرهنگی و ایستگاه صلواتی می‌باشد.

وی با تاکید بر دکور عاشورایی این نمایشگاه و انجام برخی مراسمات مانند پخت سمنو، گفت: به عموم شهروندان و مهمانانی که در این نمایشگاه شرکت می‌کنند و در حسینیه شهدای کربلا حاضر می‌شوند به عنوان یادبود شال اهدا می‌شود. همچنین در این نمایشگاه نگاه گذر عکس با موضوع حج و راهپیمایی اربعین و نمایشگاه هنرهای تجسمی شامل نقاشی و گرافیک با موضوع عاشورا برگزار می‌شود.

مدیر اجرایی نمایشگاه عطر سیب برگزاری تعزیه در این نمایشگاه را یکی دیگر از برنامه‌های عطر سیب خواند و افزود: روزانه حدود 3 ساعت نمایش تعزیه توسط هنرمندان برگزار می‌شود.

استواری با اشاره به حضور 90 غرفه در نمایشگاه عطر سیب گفت: 22 هزار هیئت، مسجد، حسینیه و تکایا برای ایجاد آمادگی جهت برگزاری مراسم عزاداری امام حسین (ع) در این نمایشگاه حاضر می‌شوند و از این 90 غرفه می‌توانند اقلام خو درا خریداری کنند.

مدیر اجرایی نمایشگاه عطر سیب تاکید کرد: در این دوره از نمایشگاه رویکرد جدیدی جهت پذیرش مراجعان در نظر گرفته شده از جمله به کارگیری سیستم اتوماسیون جدید که با استفاده از این ظرفی حداکثر انتظار مراجعان به 1 تا 2 دقیقه کاهش یافته است که این کار بسیار بزرگی بوده است.

منبع : ایسنا

انتهای پیام/
برچسب ها: عزاداری ، مسجد ، تکایا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.