سامسونگ در تلاش برای یافتن راه حل مشکلات گوشی‌های هوشمند خود

شرکت سامسونگ به عنوان بزرگترین تولید کننده تلفن‌های همراه در حال از دست دادن بازار به شرکت اپل است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، یک سال از تغییرات سامسونگ بر روی گوشی‌های هوشمند خود می‌گذرد؛ اما این شرکت هنوز درحال از دست دادن سهم خود از بازار تلفن همراه است. این امر سبب تیرگی چشم‌انداز رشد سهام این شرکت و پایان صبر سرمایه‌گذاران شده است.

بزرگترین تولید کننده تلفن همراه جهان هفته قبل پس از سوددهی ناامید کننده در ماه‌های اخیر، از افزایش سود در سه ماه آینده خبر داد. با این وجود، این افزایش هنوز اطمینان بخش نیست.

مدیران سامسونگ برای بهبود تجارت گوشی‌های هوشمند، اقدامات گسترده‌ای انجام داده‌اند. تولید گوشی‌های ارزان قیمت برای بازار هند، تغییرات گران قیمت تبدیل بدنه پلاستیکی گوشی‌ها به فلز، معرفی صفحه نمایش منحنی، کاهش قیمت «گلکسی S6» پس از فروش دور از انتظار در سه ماه دوم عرضه آن، هیچ کدام شرایط را برای این غول الکترونیک کره جنوبی بهتر نکرد و این شرکت نتوانست بازار تلفن‌های هوشمند را از شرکت اپل پس بگیرد. 

یک کارشناس مسائل مالی معتقد است" شرکت سامسونگ دچار انجماد شده است. پیدا کردن راهی به منظور ایجاد خلاقیت در تلفنهای همراه هوشمند، برای این کمپانی بسیار سخت شده است.

شرکت سامسونگ در سال‌های گذشته رقابت شدیدی با شرکت اپل داشته است. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار