معاون هماهمنگی فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان از آموزش 110 هزار همیار پلیس در استان سمنان خبر داد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ در چهارمین روز از هفته ناجا همایش همیاران پلیس با حضور معاون هماهمنگی فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان ، مسئولان آموزش و پرورش و دانش آموزان شهرستان سمنان برگزار شد.

سرهنگ عبدالله حسنی با اشاره به کاهش تخلفات رانندگی با گسترش طرح همیاران پلیس ،گفت : همیاران پلیس به عنوان بازوی نیروی انتظامی در میان خانواده ها محسوب می شوند.

معاون هماهمنگی فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان از آموزش 110 هزار همیار پلیس در استان سمنان خبر داد و اظهار داشت :با توجه به اینکه 85 درصد از تخلفات و حوادث رانندگی مربوط به عامل انسانی است اموزش به کودکان و نوجوانان در ترویج فرهنگ صحیح راهنمایی و رانندگی بازخورد مطلوبی داشته است.

وی با اعلام اینکه در نیمه اول سال تحصیلی ،54 هزار و 600 نفر از دانش اموزان با قوانین راهنمایی و رانندگی آشنا شدند تصریح کرد : بستن کمربند ایمنی، صحبت نکردن با تلفن همراه، پرهیز از خوردن و آشامیدن، رعایت سرعت و سبقت مجاز، صحبت نکردن با دیگران از جمله مواردی است که به همیاران پلیس تعلیم داده شد.

سرهنگ حسنی به افزایش 6 درصدی امار همیاران پلیس در سال جاری استان سمنان اشاره کرد افزود: طرح همیار پلیس با شعار مربیان کوچک و راهنمایان بزرگ توانست فرهنگ سازی انضباط رانندگی را گسترش دهد چرا که تذکر دانش آموزان و افراد خردسال می توانند تأثیرگذاری بیشتری از جرائم پلیس داشته باشد.

در این مراسم از جمعی از همیاران پلیس نمونه تجلیل شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.