هزینه‌های سلامت زمینه ساز درمان ناتمام کودکان بیمار

طرح تحول سلامت مشکل بسیاری از مراجعان را از لحاظ هزینه بر طرف کرده اما هنوز افرادی از مراجعان به ویژه در بیمارستان کودکان چشم انتظار خیرین سلامت هستند.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیاری معاون بهداشت وزارت بهداشت در مراسم افتتاح بخش پیوند مغز استخوان بیمارستان کودکان مفید خاطر نشان کرد: بیمارستان مفید با حمایت علمی متخصصان و خیرین سلامت گامهای خوبی را در ارتقاء نظام سلامت و کمک به بیماران که کودکان معصوم هستند برداشته است اما هنوز شنیده می‌شود خیلی از مادران به دلیل هزینه‌های درمانی با چشم گریان دست فرزندان را گرفته و از بیمارستان خارج می‌کنند و اگر بتوان از طریق مدد کاری و خیرین سلامت به این گروه‌ها کمک کرد شاهد توفیقات گسترده‌ای در این عرصه خواهیم بود. 

وی با بیان اینکه بیمارستان مفید امکانات تخصصی خوبی دارد و محل درآمد بیمارستان از طریق ارائه خدمت است و به جرات می‌توان گفت: پیرو صحبت‌های معاون درمان وزارت بهداشت بیمارستان‌ها بدون کمک خیرین نمی‌توانند از لحاظ اقتصادی روی پای خود بایستند. 

وی گفت: پزشکان متعهد کشور ما در عرصه کودکان و با خدمتگذاری به کودکان در راه عبادت قدم برداشته‌اند ما امید داریم با حضور خیرین سلامت شاهد پیگیری مطالبات این قشر معصوم جامعه باشیم و زمینه ساز ارتقا نظام سلامت باشیم. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار