فرمانده انتظامي شهرستان خدابنده گفت: پليس مفتخر به جلب اعتماد عمومي با انجام اقدامات اجتماعي و فرهنگي است

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از زنجان؛ فرمانده انتظامي شهرستان خدابنده استان زنجان گفت:پليس مفتخر است كه با انجام اقدامات اجتماعي و فرهنگي توانسته اعتماد عمومي را جلب كند.

وي با اشاره به تشكيل نيروي انتظامي از ادغام 3 نيرو در قالب يك نيروي منسجم افزود: انتظار داريم كليه مسئولين و نهاد ها و خبرنگاران پليس را در انجام برنامه های خود یاری نمایند. 

خليلي با تاكيد بر شعار امسال هفته ناجا كه با تاسي از شعار سال مقام معظم رهبري است تصريح كرد: با 53 برنامه در هفته ناجا اعم از برنامه هاي آموزشي ،‌آگاهسازي و ارائه خدمات مضاعف به مردم و برنامه هاي فرهنگي مذهبي گوناگون در خدمت شهروندان خدابنده اي بوده و مردم را با ماموريت ها و وظايف پليس آشنا كردیم.

وي با بيان اين مطلب كه پليس خدابنده داراي 34 نفر حافظ قرآن كريم از بين كاركنان است خاطر نشان كرد: ارتقاء اعتقادات معنوي همكاران موجب ايجاد روحيه خود كنترلي در كاركنان شده است.

رئيس پليس خدابنده با اشاره به برنامه هاي مهم پليس در اين هفته گفت: با بكار گيري 100 نفر پليس يار جوان و حضور 50 نفر از همياران پليس و 70 نفر پليس افتخاري برنامه هاي هفته ناجا امسال كاملا مردمي برگزار شد.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: پلیس ، اجتماعی ، فرهنگی ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.