همایش تجلیل از خیرین سلامت کشور با پیام رئیس مجلس شورای اسلامی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، رئیس مجلس شورای اسلامی در این پیام با اشاره به اینکه حوزه سلامت به عنوان یکی از شاخصهای اصلی امر توسعه در کشور نیازمند توجه همگان به ویژه افراد خیر و نیکوکار است آورده است : مشارکت مردم در امور خداپسندانه و نقش آفرینی در عرصه های نوعدوستی و بشردوستانه که رضایت الهی و قرب خداوند متعال را به دنبال دارد همواره مورد توجه و عنایت خاص ملت بزرگوار ایران است.

علی لاریجانی آورده است: مجمع خیرین سلامت با هدف ارائه خدمات خداپسندانه در عرصه های بهداشتی، درمانی و پزشکی و کمک به نیازمندان و بیماران مستمند رسالت عظیمی را بر عهده گرفته و در این راستا تمام تلاش خود را معطوف به التیام و بهبودی دردمندان کرده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی در این پیام از تلاش خیرخواهانه خیران سلامت و کمک به بیماران بی بضاعت قدردانی کرده و اظهار امیدواری کرده شاهد افزایش اینگونه اقدامات خداپسندانه در سطح کشور باشیم.

در همایش تجلیل از خیرین سلامت کشور 150 نفر از نیکوکاران این عرصه از سراسر ایران و 30 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به ویژه اعضای کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این همایش حضور دارند.



انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.