اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل تاکید کرد: طرحی که فوریت آن در مجلس تصویب شد، به هیچ عنوان صیانت‌گر مناسبی از دستاوردهای هسته‌ای کشورمان نخواهد بود.

به گزارش حوزه احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور در نامه‌ای به علی لاریجانی رئیس مجلس با ذکر نکاتی درباره برجام تاکید کرد: گزارش کمیسیون برجام می‌تواند مرجع مناسبی برای تدوین طرح محدودیت‌سازی در برابر نقاط نفوذ برجام باشد.

در بخشی از این نامه با اشاره به بررسی برجام در کمیسیون ویژه برجام آمده است: این کمیسیون پس از برگزاری جلسات متعدد با شخصیت‌های متخصص گوناگون و پس از رایزنی‌های گسترده گزارشی را تهیه کرد که در صحن علنی مجلس نیز خوانده شد. اما در کمال حیرت در روز قرائت گزارش کمیسیون برجام در مجلس، فوریت طرحی در صحن علنی به تصویب رسید که هیچ‌گونه تناسبی با گزارش کمیسیون تخصصی بررسی برجام ندارد.

این نامه می‌افزاید: سوال هر ناظر عاقلی در این میان این است که اگر قرار بود طرح مصوب در مجلس تناسبی با گزارش کمیسیون نداشته باشد چرا حدود دو ماه عده‌ای از نمایندگان خود را درگیر این کمیسیون کرده و وقت خود و متخصصان را بیهوده تلف کردند؟ و ملت را دو ماه درگیر و منتظر گزارش کمیسیونی نمودند که قرار بود نتیجه‌اش به هیچ کاری نیاید!

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل تصریح کرد: گذشته از عدم تناسب گزارش کمیسیون تخصصی برجام، طرحی که فوریت آن در مجلس تصویب شد بسیار ضعیف بوده و به هیچ عنوان صیانت‌گر مناسبی از دستاوردهای هسته‌ای کشورمان و پاسدار محکمی از حقوق ملت بزرگ ایران نخواهد بود.

این اتحادیه دانشجویی خطاب به لاریجانی آمده است: اگر خواهان حفظ عزت و کرامت مجلس شورای اسلامی بوده و خواستار نگاه‌داری و نگهبانی از آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی هستید؛ بهتر است که طرحی دیگر با قدرت جهت حفظ دستاوردهای هسته‌ای کشور را به صحن مجلس ببرید. قطعا گزارش کمیسیون برجام می‌تواند مرجع مناسبی برای تدوین طرح محدودیت سازی در برابر نقاط نفوذ برجام باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار