جامعه روحانیت در مورد حادثه اسفبار جان باختن زائران بیت الله در منا بیانیه‌ای را صادر کرد.

حاکمان نالایق عربستان باید پاسخگوی مسئولیت خود باشند/امت اسلامی تاوان جنگ طلبی‌های آل‌سعود را می‌پردازدبه گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جامعه روحانیت در مورد حادثه اسفبار جان باختن زائران بیت الله در منا بیانیه‌ای را صادر کرد.
 
 متن کامل این بیانیه بدین شرح است:
 
«باسمه تعالی
 
وَمَن یَخْرُجْ مِن بَیْتِهِ مُهَاجِرًا إِلَى اللّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلى اللّهِ وَکَانَ اللّهُ غَفُورًا رَّحِیمًا
 
جان باختن مهاجران الی‌الله در جشن قربانی و تقرب به حضرت رب العالمین در حال طرد شیاطین را به ملت شریف ایران و خانواده‌های داغدار تسلیت عرض می‌کنیم و اطمینان داریم پاداش بزرگ الهی در انتظار این ضیوف الرحمان است. برای آسیب دیدگان و همه زائران بیت الله آرزوی سلامت و انجام مقبول اعمال و مناسک داریم. بی شک حاکمان نالایق و بی کفایت عربستان باید پاسخگوی مسئولیت ناشناسی و بی‌توجهی به امنیت و سلامت زائران حرم الهی باشند.
 
امت اسلامی در این ایام تاوان سنگین جنگ‌طلبی، ماجراجویی و زیر پاگذاشتن احکام مسلم اسلامی و پایمال شدن جان و مال مسلمانان بی شمار چه در سرزمین وحی و چه در دیگر اماکن اسلامی توسط حکام ضد اسلام آل سعود را می‌پردازند.
 
جامعه روحانیت مبارز به دولت ظالم و از خدا بی خبر عربستان هشدار می‌دهد، انتقام الهی نزدیک است و از ملت بزرگ اسلام می‌خواهد که همه به حبل الهی تمسک کنند و با وحدت و همدلی سایه شوم استکبار، صهیونیزم، حکام خود فروخته و ضد مردمی و جریان‌های افراطی و ضد اسلامی را کنار زنند.ان شاءالله.
 
از خداوند متعال عزت اسلام و مسلمین و سرافرازی ملت شریف ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه خدمتگزاران نظام اسلامی را خواستاریم.
 
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز
 
محمدعلی موحدی کرمانی
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار