سرویس مدارس استثنایی راه اندازی نشده است

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر گفت: علیرغم آغاز سال تحصیلی و وعده‌هایی که داده شده بود هنوز سرویس مدارس استثنایی راه نیفتاده و علت آ‌ن را عدم تأمین حقوق افراد ذکر کرده‌اند.

سرویس مدارس استثنایی راه اندازی نشده استبه گزارش حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ الهه راستگو عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر در تذکر پیش از دستور و با بیان این که در آستانه روز نابینایان هستیم، اظهار کرد: روز جهانی نابینایان را باید گرامی بداریم البته بنده افتخار داشتم تا دانشجویانم را به مدارس نابینایان می‌بردم تا از نزدیک با مشکلات آن‌ها آشنا شوند.

وی ادامه داد: فراهم کردن امکانات برای نابینایان نیازمند اعتباراتی است که باید تحقق پذیرد و امیدوارم بوستان ویژه نابینایان که وعده آن داده شده بود، به مرحله اجرا دربیاید.

راستگو تأکید کرد: برای تحقق امکانات مورد نیاز دانش آموزان استثنایی قول‌هایی داده شده بود که امیدواریم برآورده شود متأسفانه سرویس مدارس نیز علیرغم آغاز سال تحصیلی راه اندازی نشده که این مشکل را به دلیل عدم پرداخت حقوق این افراد ذکر کرده‌اند و انتظار داریم به این موضوع رسیدگی شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار