مرد جوان زمانیكه دید، ادامه تحصیل همسرش باعث افت تحصیلی دخترش شده است، تصمیم به طلاق گرفت.

دانشگاه رفتن همسرم باعث افت تحصیلی دخترمان شده است
به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش مرد جوان با مراجعه به دادگاه خانواده در خواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی همسرم از وقتی به دانشگاه می رود، باعث شده كه دخترمان از درس هایش عقب بماند.

وی افزود:او به من گفت كه می خواهد ادامه تحصیل بدهد و به دانشگاه برود، ولی من مخالف این موضوع بودم. اما همسرم اصرار كرد و در نهایت من هم پذیرفتم. ولی از وقتی كه همسرم به دانشگاه می رود، دخترم افت تحصیلی پیدا كرده است.

مرد جوان ادامه داد:همسرم وقت نمی كند به درس های دخترم رسیدگی كند و در درس ها به او كمك كند. برای همین دخترم هم تمام نمراتش پایین آمده و نمی تواند به تنهایی درس بخواند. من هم كه از صبح تا شب سر كار هستم و وقت نمی كنم به درس ها و مدرسه دخترم رسیدگی كنم. برای همین از همسرم می خواهم كه تحصیل را رها كند. ولی او به حرف هایم اهمیتی نمی دهد و همچنان به دانشگاه می رود. بار آخر سر این موضوع همسرم چنان جنجالی به راه انداخت كه همانجا تصمیم به جدایی گرفتم.

بعد از صحبت های این مرد قاضی همسرش را هم به دادگاه احضار كرد تا صحبت های او را هم بشنود.‎

انتهای پیام/
برچسب ها: طلاق ، دادگاه ، خانواده ، قاضی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۱۵ مهر ۱۳۹۴
آها اونوقت طلاق بدی بری یه نامادری بیاری رو سر بچه ت درسش خوب میشه آره؟؟؟ ماشالا چه بهونه هایی میارن واسه خودشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۸ ۱۴ مهر ۱۳۹۴
همش چشم وهم چشمیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۱۴ مهر ۱۳۹۴
اين مرد از اول ساز مخالف براي پيشرفت زنش رو زده و حالا هم داره توجيه ميكنه. مرد و زن بايد در جهت ترقي هم و خانواده شون گام بردارن نه سركوب هم!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۱۴ مهر ۱۳۹۴
حتماً خواهرشوهر یا جاری اش میره دانشگاه که اینم میخواد بره بحث رو کم کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۱۴ مهر ۱۳۹۴
وايبر آفت زندگي - تلگرام آفت زندگي - دانشگاه آزاد آفت زندگي - مسافرت خارج از كشور آفت زندگي - مادر شوهر - خواهر شوهر آفت زندگي - پول - خونه - ماشين گرون قيمت آفت زندگي و .... برادر من ما خودمون مشكل داريم كه جنبه هيچ چيزي رو نداريم خدا لعنتشون كنه كسايي رو كه مردم به اين سمت بردن .
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیل
۱۰:۳۸ ۱۴ مهر ۱۳۹۴
متاسفانه همه چیز زندگی ما ایرانیها فقط شده چشم هم چشمی حتی غذا خوردن راه رفتن نگاه کردن و... نمیدونم با این هم استاد و تحصیل کرده در دانشگاه ها در کشور ما چرا کار بابت این فرهنگ بد و خانمانسوز نمی کنند .متاسفانه استادهای دانشگاهی و قشر تحصیل کرده ما هم بدتر از سایر مردم عادی هم به این درد دچار شدند
آخرین اخبار