مرد جوان زمانیکه دید همسرش به جاری اش حسودی می کند، به دادگاه خانواده رفت و درخواست طلاق داد.

همسرم دائم در حال حسادت به جاری‌اش استبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش مرد جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی همسرم مرتب به جاری اش حسودی می کند. او همیشه و در هر زمان به دنبال این است که با جاری اش رقابت کند و هرچه او می خرد یا می پوشد، خودش هم آن را بخرد.

وی افزود:کافی است همسر برادرم چیزی بخرد، آن وقت است که همسر من هم زندگی را برای هردویمان جهنم می کند. حالا هرچه به او بگویم توان مالی خرید آن وسیله را ندارم، همسرش گوشش بدهکار نیست. آقای قاضی وضع مالی برادرم خیلی خوب است و او می تواند بهترین زندگی را برای همسرش فراهم کند و هرچه می خواهد از بهترین نوعش برای او بخرد. ولی من مثل برادرم نیستم و نمی توانم همان زندگی را برای همسرم فراهم کنم. ولی همسرم این موضوع را متوجه نیست و اصلا مرا درک نمی کند.

مرد جوان ادامه داد:همسرم توقعات بیجایی از من دارد و همیشه در حال جنگ و دعوا است. اوایل سعی کردم این اخلاقش را تحمل کنم و هرچه می خواهد برایش بخرم. ولی دیگر نمی توانم و می خواهم از این زن برای همیشه جدا شوم. 

در پایان همسر این مرد نیز به دادگاه احضار شد. 

انتهای پیام/

برچسب ها: طلاق ، دادگاه ، خانواده ، قاضی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۳
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۱۵ مهر ۱۳۹۴
این جمله رو یه جایی دیدم یا شنیدم..! فک کنم اینطوری میگفت

"در عجبم از زنان که از خدایی به این بزرگی شوهری طلب می کنند و از شوهری به این کوچکی دنیایی را می خواهند..."
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۷ ۱۵ مهر ۱۳۹۴
حسادت خیلی بده
ولی اگر یه جاری داشته باشی که هی خانواده شوهرت ازش تعریف کنن و تیپ و قیافه ی خودشو و ثروت باباشو به رخت بکشن ، تو هم دلت میخوادباهاش رقابت کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۱ ۱۵ مهر ۱۳۹۴
خوب رفت و آمدتو با برادرت کمتر کن
با برادرت تو محل کارش یا تو کافی شاپی جایی ملاقات کن
آخرین اخبار