اصفانیان گفت: محروم کردن فغانی از قضاوت آسیایی یک موضوع غیر ورزشی هست و پیگیر آن خواهم بود.

اصفهانیان: محرومیت فغانی غیر ورزشی است/ از کنفدراسیون آسیا شکایت می‌کنیم
اصفهانیان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: اصفهانیان همچنین از غیر ورزشی بودن محروم کردن فغانی از قضاوت آسیایی هم گفت: محروم کردن فغانی از سوی AFC‍   با درخواست عربستانی‌ها، یک موضوع غیر ورزشی هست و آن  را قبول نداریم و باید دلیل محرومیت آن مشخص شود. فدراسیون فوتبال طی نامه‌ای کتبی به AFC  خواستار اعلام دلیل این جابجایی شده است و تا انتها پیگیر آن هستم.

اصفهانیان همچنین از همایشی یک روزه آسیب‌شناسی داوری با حضور همه صاحب نظران گفت و افزود: برای نخستین بار و با موافقت رییس فدراسیون فوتبال یک همایش آسیب‌شناسی یک روزه برای شناسایی مشکلات اخیر داوری برگزار خواهیم کردو از همه صاحب نظران و اساتید دانشگاهی دعوت خواهیم کرد که با یک کار علمی پژوهشی بتوانیم مشکلات داوری را به حداقل برسانیم.

اصفهانیان وجود اختلاف‌بین اعضاء در تصمیم‌گیری برای داوران بین‌المللی را تکذیب کرد و خاطرنشان کرد: داوران بین‌المللی براساس گزارش دپارتمان داوری و با بررسی و جمع‌بندی آن انجام خواهد شد و اسامی اعلام شده مورد توافق اعضا بوده است و هیچ اختلافی بین اعضا وجود ندارد.

فریدون اصفهانیان درباره‌ی محروم بودن 2 ناظر و مدرس ایران(م.م و م.ع) از سوی AFC هم افزود: من نامه‌ای که محروم بودن این ناظران از نظارت در بازی‌های آسیایی را هنوز ندیده‌ام و اگر آقایان مرادی و عنایت در چند مدت اخیر ابلاغ نظارت آسیایی ندارند دلیل محروم بودن آنها نیست و باید به سلیقه AFC  احترام بگذاریم و شاید این آقایان در آینده ابلاغ نظارت آسیایی بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/

برچسب ها: فغانی ، فوتبال ، نظارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار