آئین نامه نقل و انتقالات دانشگاه علمی کاربردی تدوین شد

آئین نامه نقل و انتقالات دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از سوی اداره کل امور دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی تدوین شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدرضا شیخ ربیعی سرپرست اداره کل امور دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی گفت: این آئین نامه به منظور حفظ شان و منزلت و همچنین کمک به افزایش انگیزه ادامه تحصیل ‌دانشجویان و قانونمند کردن فرآیند میهمانی و انتقالی دانشجویان و هماهنگی و حفظ وحدت رویه، با رعایت تمامی مقررات و حفظ استانداردهای آموزشی و براساس اسناد بالادستی آیین‌نامه نقل و انتقالات دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی تهیه و تدوین و به تصویب ریاست عالیه دانشگاه رسیده است. ‌

وی عنوان کرد: در اولین جلسه بررسی درخواست های متقاضیان نقل و انتقالات بیش از ۹۰ پرونده مورد بررسی قرار گرفت که تصمیم اتخاذ شده به متقاضیان ابلاغ و پرونده های ایشان روال قانونی خود را طی کردند.

سرپرست اداره کل امور دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی افزود: برای تمامی تقاضاهای نقل و انتقال دانشجویان کاربرگ های مختص و مرتبط تهیه شده است.

شیخ ربیعی بیان کرد: سامانه اختصاصی نقل و انتقالات دانشجویی دانشگاه در دست طراحی است که آدرس آن بزودی اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار