دستور العمل ثبت نام در ترم اول پذیرفته شدگان دوره کاردانی سال 94 دانشگاه جامع به مراکز و موسسات آموزشی ابلاغ شد.

عباس علایی نوین معاون سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی ضمن تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در راستای نظام مندی، تسهیل و هماهنگی پذیرش و ثبت نام دانشجویان ،‌ بخشنامه ثبت نام پذیرفته شدگان دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی مهر ماه سال 94 ابلاغ گردید.

وی گفت: این بخشنامه به منظور ایجاد وحدت رویه در عملکرد ثبت نامی مراکز آموزشی و به همراه دستورالعمل اجرایی، شیوه نامه پذیرش دانشجویان غیر ایرانی، راهنمای مصور نحوه استفاده از سامانه مشاهده اطلاعات و ثبت نتایج مصاحبه پذیرفته شدگان مرحله اول رشته‌های نیمه متمرکز و کار‌برگ‌های شماره 101، 102، 104، 109، 202 و 218 به تمام واحدهای استانی ابلاغ شد. 

علایی با تاکید بر هماهنگی واحدهای استانی، موسسات علمی کاربردی در پایبندی به قوانین و مقررات ابلاغ شده افزود: مراکز آموزشی باید جهت مشاهده و دریافت فایل اطلاعات پذیرفته شدگان مرحله اول رشته‌های نیمه متمرکز دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای مهر ماه سال 94 بر اساس پیوست شماره 3 دستورالعمل ارسالی عمل نمایند. 

وی اظهار داشت: مراکز آموزشی باید پس از مطالعه دقیق و کامل دستورالعمل ثبت نامی، اقدام به پذیرش دانشجو نمایند و مسئولیت حسن اجرای دستورالعمل مذکور بر عهده روسای واحدهای استانی، موسسات و مراکز آموزی است.

علایی نوین در خاتمه خاطر نشان کرد: ثبت نام در مراکز آموزشی علمی کاربردی صرفا بر اساس دستورالعمل ابلاغی صورت خواهد پذیرفت و این مراکز هیچگونه حقی در خصوص دریافت مدارک و شهریه مازاد بر آنچه که در دستورالعمل ذکر شده، ندارند.

وی تاکید کرد: دانشجویان در صورت مشاهده تخلف، موضوع را به اطلاع حوزه معاونت سنجش دانشگاه علمی کاربردی برسانند. همچنین لازم به ذکر است که شهریه‌های این دوره هم در این دستورالعمل ارسال شده است. 


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.