سرمربی تیم منتخب تهران گفت: پس از استراحت دو ماهه در نیم فصل دوم با قدرت در لیگ برتر هندبال حضور می‌یابیم.

صادقی: در نیم فصل جدید با انرژی مضاعف حاضر می‌شویم
حمید صادقی سرمربی تیم هندبال منتخب تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه توپ‌وتور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بازی آخر در دور رفت لیگ برتر هندبال در نیم فصل در مقابل تیم نفت و گاز گچساران برگزار شد. بازیکنان تیم تهران بازی خوبی نداشته و در مقابل تیم گچساران عملکرد خوبی نداشتند در حمله‌ها خوب نبودیم و دفاع 60 تا 70 درصد دست ما بود به طور کلی از تیم راضی نبودیم.

وی در ادامه گفت: تیم گچساران  از موقعیت‌ها به خوبی استفاده کرد وخیلی خوب بازی کرد. اختلاف تیم باید بیشتر می‌شد نتایج را از دست دادیم بازی پایاپای برگزار شد و در پایان با نتیجه 25 بر 25 به مسابقات نیم فصل لیگ هندبال خاتمه دادیم.
 
وی در رابطه با بازیکنان تیم ملی منتخب تهران خاطر نشان کرد: به علت آخرین مسابقه دور رفت لیگ برتر در نیم فصل با صلاحید سرمربی تیم ملی کشورمان تعدادی از بازیکنان ملی‌پوش تیم منتخب هندبال در تمرینات روز اول شرکت نداشتند که از فردا تیم ملی را همراهی خواهند کرد.

صادقی در رابطه با بازیکنان آسیب‌دیده نیز تصریح کرد: رجبی، بابا صفری، مسائلی و ندری 4 ملی‌پوش آسیب دیده تیم ملی و تیم منتخب تهران بودند. امیدوارم به زودی مشکل آسیب‌دیدگی بازیکنانم حل شده و تیم ملی هندبال کشورمان را همراهی کنند.

وی در ادامه گفت: آخرین بازی از مسابقات لیگ برتر هندبال برگزار شد که به علت حضور تیم ملی‌ کشورمان در اردوهای داخلی و برون مرزی جهت آمادگی و حضور در مسابقات و انتخابی المپیک ریو 2016 لیگ برتر دو ماه بعد به نیم فصل خود ادامه می‌دهد که امیدوارم پس از بازگشت تیم با انرژی مضاعف در نیم فصل دوم حضور یابیم.

** سرمربی تیم هندبال نفت‌و‌گاز گچساران: آخرین بازی لیگ برتر هندبال از حساسیت بالایی برخوردار بود

مهدی کیخائی سرمربی تیم نفت‌و‌گاز گچساران در گفت‌و‌گو با خبرنگاران جوان در ادامه گفت: در بازی آخر لیگ برتر از حساسیت بالایی وجود داشت دو تیم پایاپای جنگیدن و تمام تلاش خود را به عرصه نمایش گذاشتند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در نیمه اول بازی تنگاتنگ با نتیجه  13 بر 12 به نفع تیم منتخب تهران به پایان رسید. در نیمه دوم حساسیت بیشتر شد و توانستیم به خوبی نتیجه را تغییر داده و جبران کنیم.

سرمربی تیم گچساران در ادامه تصریح کرد:  در 30 ثانیه آخر نیمه دوم بازیکنانم کم دقتی کرده در گل برتری را از دست دادیم در نتیجه بازی با نتیجه مساوی پایان یافت. در شروع لیگ برتر امسال وقت کم بود و آمادگی زیادی نداشتیم امیدوارم پس از دو ماه استراحت، تمرینات خوب و بدنسازی مناسب و برطرف‌کردن نقص‌های تیم با آمادگی خوب و بیشتر نیم فصل جدید را شروع کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: صادقی ، تهران ، هندبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار