کارگردان نمایش دختر بوته گوجه فرنگی با اشاره به کمبود بودجه برای ساخت تولیدات در عرصه هنر گفت: این مسئله موجب شده است که تولیدات کم و از کیفیت بالایی برخوردار نباشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مریم اکبری خاطرنشان کرد: تاکنون که نمایشم را به اجرا گذاشتم بابت آن حتی کمک هزینه ای دریافت نکردم واین نشانه بی اهمیتی به تولیدات در عرصه تئاتر است.

کارگردان نمایش دختر بوته گوجه فرنگی ادامه داد: تولیدات در این باره فقط محدود به جشنواره شده و نویسندگان وکارگردانان انگیزه ای برای فعالیت در این باره ندارند. 

این کارگردان با ابراز تاسف گفت: دراین زمینه کار تخصصی انجام نمی شود و خیلی ها به دلیل بیکاری به این کار روی آوردند. 

وی گفت: وقتی جشنواره در شهری برگزار می شود تمام کارگردانان وعوامل مربوطه دست بکار می شوند و تولیدات خود را افزایش می دهند اما بلافاصله بعد از جدایی جشنواره از آن شهر فعالیتی برای ساخت وتولیدات جدید صورت نمی گیرد واین موضوع همیشگی است و باید گفت متاسفانه عوامل سازنده تئاتر فقط مختص جشنواره فعالیت می کنند.


اکبری ادامه داد: تئاتر کودک و نوجوان از رشد زیادی برخودار نبوده است چرا که بیشتر به تئاتر بزرگسالان روی آوردند در صورتی که کار برای کودک ونوجوان بسیار زیبا و ظریف است چرا که کودکان روح لطیف وشادابی دارند وکار برای آنها به نظر من لذت بخش است.

گفتنی است بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در شهرتاریخی همدان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.