طی امروز و فردا،شاهد گذر امواج کم دامنه از نوار شمالی کشور هستیم که موجب رشد ابر،وزش باد و رگبار،گاهی با رعدوبرق خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بر اساس آخرین داده‌های هواشناسی طی امروز و فردا شاهد گذر امواج کم دامنه از نوار شمالی کشور هستیم که موجب رشد ابر، وزش باد و رگبار گاهی با رعدوبرق در بخش‌هایی از شمال غرب، سواحل شمالی کشور و دامنه‌های جنوبی البرز خواهد شد.

همچنین پیش‌بینی می‌شود روز سه شنبه موقتاً از شدت بارش‌ها کاسته شده ولی مجدداً از روز چهارشنبه با نفوذ سامانه دینامیکی به کشور ابتدا از سمت غرب و شمال غرب بارش‌ها آغاز گردیده و به‌تدریج سواحل شمالی، مناطق مرکزی، دامنه‌های جنوبی البرز و شمال شرق کشور را نیز در بر می‌گیرد.

لازم به ذکر است که بارش‌ها در روز چهار شنبه در نیمه غربی و شمال غرب و در روز پنج شنبه در سواحل شمالی کشور از شدت بیشتری بر خوردار است.

آسمان تهران ابری و در بعدازظهر با افزایش ابر همراه خواهد بود. در ارتفاعات بارش پراکنده همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.

بیشینه و کمینه دمای امروز تهران، به ترتیب 30و 20 درجه سانتی‌گراد پیش بینی می‌شود.

آسمان استان البرز کمی ابری، در بعدازظهر با افزایش ابر همراه خواهد بود. در ارتفاعات، بارش پراکنده همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.

بیشینه و کمینه دمای استان البرز به ترتیب 28و 13 درجه سانتی گراد خواهد بود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار