در بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز مقرر شد: خدمات بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) کازرون توسعه و تنوع یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و هیئت همراه در ادامه سفر به کازرون، از بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) این شهرستان دیدن کردند.
 
 دکتر محمدهادی ایمانیه رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به همراه معاونان بهداشتی و توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، مدیر روابط عمومی دانشگاه و هیئت همراه، از بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) کازرون دیدن کردند.

در این برنامه از تمام بخش های بیمارستان بازدید شده و با بیماران و خانواده های آنان پیرامون رضایتمندی از برنامه تحول نظام سلامت و نحوه اجرای آن در این بیمارستان گفت و گو شد.

دکتر محمدهادی ایمانیه رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این بازدید، با بیان اینکه ارتقای سطح عمومی سلامت مردم، موجب کاهش گلایه ها نیز شده است، اظهار کرد: تا پیش از این، صحبت ها در خصوص ساده ترین و ابتدایی ترین نیازهای درمانی و بهداشتی بود، اما امروز خوشحال هستیم که سطح مطالبات نیز ارتقاء یافته است.

وی با بیان اینکه کازرون یکی از قطب های درمانی استان فارس محسوب می شود، از توسعه خدمات درمانی در این شهرستان خبر داده و گفت: راه اندازی آزمایشگاه بزرگ و مجهز مرجع در کازرون، یکی از اهداف گسترش خدمات در این شهرستان است که پیش بینی می شود پنج میلیارد تومان اعتبار صرف آن شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در خصوص اجرای برنامه پزشک خانواده شهری و بررسی های صورت گرفته در بازدیدهای امروز، خاطرنشان کرد: مردم به پزشک خانواده خود اطمینان بیشتری یافته و در این خصوص با پزشکان بیش از پیش  همکاری کنند.

دکتر ایمانیه  از راه اندازی اورژانس بین راهی کازرون تا پایان پاییز امسال خبر داد.

در ادامه این بازدید، نشستی با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و هیئت همراه، همچنین مسئولان بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) و شبکه بهداشت و درمان کازرون برگزار شد که در این نشست با طرح افزوده شدن چهار تخت ICU، دو تخت NICU، بهسازی بخش های کولونوسکوپی، شیمی درمانی، فوق تخصصی، مراقبت های سرطان، زنان و زایمان، در این خصوص تصمیم گیری شد.

کمک به تجهیز بیمارستان امام علی(ع) کازرون، از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و هیئت همراه در ادامه این بازدید، از درمانگاه تخصصی الزهرا(س) کازرون و بخش های مختلف این درمانگاه بازدید کرده و از نزدیک با روند خدمت رسانی به مردم در این درمانگاه آشنا شدند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.