بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شیراز، در بازدید از نانوایی های شیراز، دو واحد نانوایی را به دلیل تخلف بهداشتی شناسایی و تعطیل کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به نقل از روابط عمومي دانشگاه علوم پزشکی شیراز، حميدرضا مفيدي مسئول بهداشت محيط مركز بهداشت شهداي انقلاب، گفت: در راستاي ارتقای هرچه بيشتر سطح بهداشت در مراكز تهيه و توزيع مواد غذايي، بازديد مشترک از نانوايي هاي شيراز انجام شد.

وی افزود: در اين بازديد كه با حضور كارشناسان بهداشت محيط مركز بهداشت شهدای انقلاب و نمايندگاني از فرمانداري، اداره صنعت معدن و تجارت و اتحاديه صنف نانوايان صورت گرفت، از تعدادي نانوايي ها بازديد و نیز آموزش و تذکرات لازم در خصوص رفع نواقص بهداشتی به برخی از متصدیان ارائه شد.

مفیدی ادامه داد: در این بازدیدها دو واحد نانوايي به دليل عدم رعايت موازين و مقررات بهداشتي پس از تشكيل پرونده و ارجاع به مراجع قضايي، با صدور حكم قضايي توسط واحد بهداشت محيط مرکز بهداشت شهدای انقلاب پلمپ شدند و پرونده متخلفان برای انجام رسيدگي هاي بعدي به مراجع قضايي ارسال شد.

وی همچنين با تاكيد بر بازرسي هاي مستمر، از همشهريان خواست برای مشاهده هرگونه تخلف بهداشتي، مراتب را سريع به سامانه 1490 گزارش کنند.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۰۲:۴۴ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
از این جور نونواها زیاد هستن تو شیراز ، لواشی خ سردخونه افتضاح ، سنگکی بلوار دوران نبش بامداد، هم پول میگیره هم نون میده ، نه ناظری ، نه بازدیدی