چهارمین سوگواره خامس آل عبا از سوی دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در کانون های مساجد سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از زنجان ؛چهارمین سوگواره خامس آل عبا همزمان با ماه محرم به همت اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان و دبیرخانه کانون های مساجد استان زنجان در کانون های مساجد سراسر کشور اجرا می شود.

این سوگواره با هدف توسعه و ترویج فرهنگی عاشورا، نهادینه کردن فرهنگ امربه معروف و نهی از منکر و آشنایی جوانان با سیره ائمه معصومی(علیه السلام) برگزار می شود.

سوگواره خامس آل عبا از (اول تا 30 محرم) در کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور برگزار می شود.

این سوگواره در بخش های شعر و پیامکی اجرا می شود که علاقمندان برای شرکت در بخش پیامکی می توانند با مراجعه به سایت khames.ir فایل مربوط به این بخش را دانلود کنند.

این بخش از سوگواره با موضوع سخنرانی های مقام معظم رهبری در مورد عاشورا و محرم است که شرکت کنندگان پس از مطالعه مطالب مربوطه به 6 سوال مطروحه پاسخ می دهند.

همچنین بخش شعر این همایش نیز با موضوع محرم می باشد و خواهران و برادران کانونی علاقمند برای شرکت در این بخش در محدوده سنی زیر 45 سال می توانند آثار خود را به دبیرخانه این همایش در زنجان ارسال کنند.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: مساجد ، آل عبا ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.