نخستین طرح مهر تحصیلی در راستای کمک به دانش آموزان نیازمنداستان از ابتدای مهر ماه امسال با مشارکت اداره کل اوقاف و امور خیریه و کمیته امداد امام خمینی(ره) اجرا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد،مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه اولویت اصلی کار کمیته امداد استعدادیابی و شکوفایی تحصیلی دانش آموزان تحت حمایت این نهاد مقدس است ،گفت:طرح مهر تحصیلی با مشارکت اداره کل اوقاف و امور خیریه و کمیته امداد امام خمینی(ره) در حال اجرا است .

اهرابی با اشاره به اینکه 7 هزار دانش آموز مددجو تحت پوشش کمیته امداد استان است ، افزود:کیف و لوازم التحریر از ابتدای مهرماه برای 4 هزار دانش آموز فراهم و به آنان اهدا شده است.

وی با اشاره به اینکه اکنون نیازمند 30 هزار قلم که شامل البسه،کیف،کفش و لوازم التحریر است هستیم ،اظهار داشت:راه اندازی وقف تحصیلی برای شکوفایی و استعدادیابی بین دانش آموزان مددجویان تحت حمایت این نهاد هدف اصلی این طرح است.

اهرابی گفت:مردم خیر و سخاوتمند استان 400 میلیون تومان در جشن عاطفه ها کمک کردند که طبق پیش بینی تا چند روز آینده این مبلغ به 650 میلیون تومان خواهد رسید.

سهرابی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هم در ادامه با اشاره به ترویج فرهنگ وقف جهت نشر علم دانش آموزی و کمک به تحصیل دانش آموزان ، گفت:همه باید یاوران وقف باشیم که وقف دانش آموزی جهت ارتقا تحصیل از بهترین موقوفات است.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: بجنورد ، اجرا ، طرح مهر ، تحصیلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.