5 محصول تجاري شده شركت دانش بنيان پژوهشگاه صنعت نفت با عنوان شركت گسترش نانو فناوري در نمايشگاه نانو معرفی می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، حسين يادگاري، عضو هيئت مديره شركت دانش بنيان با اشاره به محصولات اين شركت دانش بنيان افزود: اين شركت توانسته 5 محصول تجاري شده نانو لوله كربني تك ديواره، نانولوله كربني چند ديواره، كربن فعال،‌ اكسيد روي و اكسيد منيزيم را به صورت تجاري ارايه كند.
 
يادگاري با بيان اين‌كه تصميم داريم كارخانه‌اي با ظرفيت 180 تن در سال، براي توليد محصولات ذكر شده در شهرك صنعتي شمس‌آباد تهران تاسيس كنيم، اظهار داشت: در حال حاضر پيگير اخذ مجوزهاي لازم براي تاسيس اين كارخانه هستيم و اميدواريم كه وزارت صنعت، معدن و تجارت هر چه زودتر مجوز‌هاي لازم را براي پيشبرد اهداف اين كارخانه صادر كند.
 
اين عضو هيئت مديره شركت نفزا در ادامه افزود: قرارداد اجاره پايلوت و قرارداد اخذ دانش فني با پژوهشگاه صنعت نفت از مهم‌ترين فعاليت‌هاي انجام شده در طول تاسيس اين شركت دانش بنيان به حساب مي‌آيد.
 
وي با تاكيد بر توليد كربن فعال توسط اين شركت دانش بنيان افزود: بازيافت كربن‌هاي فعال مستعمل نيز از ديگر فراورده‌هاي اين شركت است و به همين منظور واحدي در شهريار براي اين كار در نظر گرفته شده است كه هم اكنون در مرحله نصب تجهيزات آن هستيم .
 
يادگاري با اشاره به فعاليت‌هاي انجام شده در زمينه بازاريابي اظهار داشت: مذاكره با شركت مجتمع گاز پارس جنوبي و شركت اسپك براي تامين اكتيو كربن و همچنين بازيافت كربن‌هاي مستعمل از مهم‌ترين اقدامات براي بازاريابي اين شركت دانش بنيان بوده و همچنين در زمينه صادرات نيز با يكي از كشورهاي منطقه مذاكراتي صورت گرفته  است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار