کتاب تاکتیک‌های جنگی دفاع از مرزهای اسلامی به وسیله انتشارات معارف رونمایی و چاپ شد.

یاسر عسگری مدیر انتشارات معارف در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به محتوای کتاب تاکتیک‌های جنگی دفاع از مرزهای اسلامی اظهار داشت: در این کتاب گزیده‌هایی از فرمایشات امام سجاد «ع» درباره سیاست جنگ و نبرد مرزداران آورده شده است.
 
وی بیان کرد: امام سجاد در دعای اهل الثغور از خداوند متعال برای پیروزی مرزداران درخواست کمک و یاری کرده که این خود نوعی تلاش و کوشش محسوب می‌شود.
 
عسگری افزود: تلاش و کوشش مرزداران با توجه به فراهم نمودن امکانات مادی این تلاش‌ها توجیه پذیر و پیروزی در آن لشگریان خواهد بود و نویسنده در این کتاب تاکید بر لزوم تلاش برای دستیابی همه امور را جزئی از سیاست جنگی برای مرزداران می‌داند.
 
وی تاکید کرد: فصل‌های این کتاب همچون دعای صحیفه سجادیه در مورد مرزداران است که در هر قسمت مسائل اساسی و مهم جنگ را بررسی می کند.
 
مدیر انتشارات نشر معارف تصریح کرد: این کتاب را حسن مجیدی ترجمه کرده است و به وسیله علامه جعفر مرتضی‌عاملی به رشته تحریر در آمده است.
 
وی در پایان گفت: کتاب تاکتیک‌های جنگی دفاع از مرزهای اسلامی در تیراژ 1000 نسخه و با پوشش علامه جعفر‌عاملی به وسیله انتشارات معارف منتشر شد.
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار