یک موسسه تحقیقاتی آب تصفیه‌کن ساخته است که می‌تواند خالص‌ترین و پاک‌ترین آب را به وجود آورد.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ MSR Guardian یک دستگاه خالص کننده یا تصفیه کننده آب است که به گفته طراحان به کمک آن می توان هر نوع آبی را تصفیه کرد. همچنین در مسافرت ها هم کمک زیادی به کاربران می کند. و هنوز بعد از گذشت شش سال از ساخت آن به عنوان یک آب تصفیه کن خیلی خوب شناخته می شود.

قوی‌ترین آب تصفیه‌کن برای آب‌های کثیف آلوده + عکس

در ابتدا سیستم فیلترینگ این آب تصفیه کن به این منظور تعبیه شده بود که فقط باکتری‌ها و انگل های منفرد که باعث اسهال می‌شوند را از آب جدا کند اما در مورد ویروس ها کاری انجام نمی داد. اما با ارتقایی که در سیستم تصفیه آن به وجود آمد، MSR Guardian کمک می کند تا کاربران از ویروس‌های موجود در آب نیز رهایی یابند.

آنچه که MSR Guardian را از سایر آب تصفیه کن های موجود متفاوت می‌سازد این است که این دستگاه می تواند هم آب را فیلتر کند و هم آن را خالص سازد و ادعا می شود که می تواند همه مواد بیولوژیکی کهدر کثیف ترین آب ها هم وجود دارند و انسان را تهدید می‌کند را از بین می‌برد.

فرایند تصفیه آب به وسیله دستگاه MSR Guardian بدون نیاز به مواد شیمیایی انجام می‌گیرد همچنین این دستگاه باتری، نور  UV و کربن و پیش تصفیه نیز نیاز ندارد و همچنین می تواند در انتهای کار به صورت خودکار مواد اضافی را دور بریزد.

عنصر کلیدی در MSR Guardian ساختار فیبر توخالی آن است که به گفته موسسه سازنده از نوع فیبرهای پیشرفته پزشکی می باشد این فیبر به اندازه کافی دارای تراکم است که می تواند ریز ترین مواد میکروبیولوژی را فیلتر نماید. از ویژگی های این فیبر این است که در دمای انجماد هم آسیبی نمی‌بینند. 

یک دستگاه MSR Guardian می تواند در طول عمر خود حدود 10000 لیتر آب را تصفیه نماید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۹ ۱۲ مهر ۱۳۹۴
از کجا باید بخریم