يكي از اهداف ناجا در موضوع مشاركت مردمي، استفاده از پليس افتخاري است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي استان فارس با بيان اينكه تلاش در راستاي برقراري امنيت توفيق الهي است، گفت : يكي از اهداف ناجا در موضوع مشاركت مردمي، استفاده از پليس افتخاري است.

به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ " ناصر كشاورز" در مراسم تجليل از كاركنان پليس افتخاري افزود: امنيت يك مقوله چند وجهي است كه بايد همه در آن سهيم باشند ولي آنچه در اين ميان برجسته است، همكاري و مشاركت مردم است.

وي ادامه داد: طرح پليس افتخاري نيز در اين راستا اجراء شده است و كساني كه براي رضاي خداوند در تأمين امنيت نقش آفريني كنند، توفيق الهي نصيب آنها شده است.

سرهنگ كشاورز بيان كرد: حركت و رفتار شما در چشم مردم عملكرد پليس را نشان مي دهد و بايد در مأموريت هاي محوله رعايت انضباط و اصول حفاظتي را رعايت كنيد.

معاون تربيت و آموزش عقيدتي سياسي پليس فارس نيز گفت: شما همچون سربازان ولي فقيه هستيد كه بايد رفتار زينت بخش داشته باشيد.

حجت الاسلام و المسلمين " موسوي" افزود: روح و عقل و جسم سالم سه ويژگي پليس مسلمان است و يك پليس خوب كسي است كه بتواند نقش مؤثر خود را در جامعه نشان دهد.

معاون نيروي انساني فرماندهي انتظامي استان فارس نيز در ادامه بيان كرد: در راستاي برنامه هاي هفته ناجا و همچنين جلب مشاركت همگاني و مردمي، از سال 93 طرح جذب پليس افتخاري در دستور كار پليس قرار گرفت.

سرهنگ "احمد رضا استوار" گفت: فرماندهي انتظامي استان فارس نيز تا كنون تعداد 200 نفر پليس افتخاري جذب كرده است.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.