معصومه چوپانی ورزشکار کردستانی و بازیکن تیم ملی تنیس روی میز حاضر در رقابت های هشتمین دوره بازی های آسیا و اقیانوسیه با کشورهای هنگ کنگ ، ژاپن و چین هم گروه شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازسنندج،با قرعه کشی هشتمین دوره بازی های آسیا و اقیانوسیه معصومه چوپانی ورزشکار کردستانی و بازیکن تیم ملی تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران با نمایندگانی از کشورهای هنگ کنگ ، ژاپن و چین دیدار می کند.

بر اساس این گزارش ،در بخش بانوان تیم ایران با تیمهای ژاپن وقزاقستان درگروه A و تیمهای کره ، هنگ کنگ ، هند وچین در گروه B قرار گرفتند،از هرگروه دو تیم به مرحله حذفی راه پیدا می کنند.

در قسمت انفرادی معصومه چوپانی با بازیکنانی از هنگ کنگ هم گروه شد و در بخش دوبل معصومه چوپانی همراه با هم تیمی خود ساراکرمیبا ژاپن و چین هم گروه می باشند.

جمیل لطف‌الله نسبی از کردستان به عنوان سرمربی تیم ملی تنیس روی میز ناشنوایان کاروان تیم ملی جمهوری اسلامی ایران را در این رقابت ها هدایت و همراهی می کند.

گفتنی است:هشتمین دوره بازی‌های آسیا و اقیانوسیه 2015 ناشنوایان که از 11 الی 19 مهر ماه سال‌جاری درچین‌تایپه برگزارمی‌شود و رقابت های تنیس روی میزاز روز13 مهرماه انجام می گیرد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.