دعوت باشگاه پرسپولیس برای حضور هواداران در مراسم تشییع و یادبود جانباختگان فاجعه منا

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با صدور بیانیه‌ای از هواداران پرسپولیس دعوت کرد تا در مراسم تشییع و یادبود پیکرهای پاک جانباختگان حادثه منا شرکت کنند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،مدیریت باشگاه صبح امروز با صدور بیانیه‌ای از هواداران میلیونی پرسپولیس دعوت کرد تا با حضور گسترده خود در مراسم تشییع پیکر جانباختگان حادثه منا ضمن ابراز همدردی و تسلی خاطر بازماندگان، یاد مظلومیت‌های زائران حرم امن الهی را گرامی بدارند.

در این بیانیه آمده است: بر ماتم و اندوهی که این روزها بر جهان اسلام بویژه ملت ایران می‌رود، پایانی نیست. حادثه‌ای تلخ که دنیا را تکان داد و به فکر فرو برد تا شاید حقایقی که همواره کتمان می‌شود را بهتر از همیشه ببینند.

حادثه‌ای جانکاه و جگرسوز که برای زائرانی که در حرم امن الهی، در جایی که باید امن‌ترین نقطه جهان باشد و با سوء مدیریت‌ها چنین نبود و نیست، به قربانگاه آنها بدل شد که برای مناسک حج، رنج سفر به جان خریدند و از خانه خدا به دیدار حق شتافتند.

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس همدل و همگام با آحاد ملت ایران، از هواداران پرسپولیس دعوت به عمل می‌آورد تا با حضور گسترده خود در مراسم تشییع و یادبود جانباختگان فاجعه منا ضمن تسلی بخشیدن به بازماندگان، فریاد مظلومیتی که در منا برخواست را به گوش جهانیان برسانند.

گفتنی است؛ این مراسم در تهران از ساعت 15:30 تا 17:30 روز یکشنبه در حسینه امام خمینی (ره) با حضور مقام معظم رهبری، هیأت دولت، مقامات لشکری و کشوری و آحاد مردم برگزار می‌شود.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار