فرمانده انتظامی گچساران گفت: با کشف 112 کیلو و 92گرم انواع مواد مخدر در سال جاری میزان کشف مواد مخدر در این شهرستان نسبت به مدت مشابه پارسال 81درصد افزایش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ سرهنگ علی کرم بازیان  افزود: این میزان مواد مخدر با اجرای طرح های پاکسازی نقاط آلوده از سوی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان گچساران کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه موفقیت پلیس در این عملیات ها بیش از هر عاملی به همکاری و مشارکت مردم بستگی دارد، افزود: شماره تلفن 110 به عنوان پل ارتباطی بین مردم و پلیس آماده دریافت اخبار و اطلاعات است.

بازیان بدون اشاره به آمار از کاهش 36 درصدی سرقت، 67 درصدی نزاع دسته جمعی، 50 درصدی تصادفات منجر به فوت در این شهرستان خبر داد.

وی ابراز کرد: شش هزار و 280 تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون برقرار شد که از این میزان دو هزارو 809 تماس منجر به عملیات از سوی نیرو انتظامی شده است.

بازیان تصریح کرد: یک هزار و 766 مورد از تماس های گرفته شده با پلیس110 مزاحمت تلفنی است.

وی تصریح کرد: 70برنامه متنوع در هفته نیروی انتظامی در این شهرستان برگزار خواهد شد.

بازیان پیشگیری از وقوع نزاع را جزو مهمترین برنامه های پلیس گچساران دانست و اظهار کرد: انجام فعالیت های فرهنگی، آموزشی و اطلاع رسانی به مردم و به ویژه جوانان و نوجوانان می تواند در کاهش بیش از پیش این آسیب اجتماعی موثر باشد.

وی عنوان کرد: تامین امنیت و رفع مشکلات در این زمینه نیازمند همکاری و مشارکت گسترده مردم دارد.

انتهای پیام /س
برچسب ها: مواد مخدر ، تریاک ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.