جلسه فوری فرماندا، شهردار و فرمانده انتظامی بابل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان جلسه ویژه مدیران ارشد شهرستان بابل با حضورعباسپور فرماندار بابل . مهندس عسگری شهردار بابل. رییس شورای شهر. فرمانده نیروی انتظامی. فرمانده پلیس راهور. نماینده خانواده هادی نوروزی. سرپرست کانون هواداران باشگاه پرسپولیس و تعدادی دیگر از مدیران دولتی شهرستان بابل برای هر چه با شکوهتر برگزار شدن مراسم تشیع و تدفین هادی نوروزی و استقبال از هواداران و مهمانانی که از شهر های دیگر به بابل می آیند برگزار شد.

 در پایان این جلسه و.پس از تقسیم وظایف و پی گیری استاندار مازندران مقرر شد که تمام پتانسیل و امکانات شهرستان بابل جهت مراسم فردا به کار گرفته شود .

همچنین اهم برنامه های مراسم تشیع و تدفین هادی نوروزی به شرح ذیل میباشد. مراسم تشیع از ساعت 9/30صبح و از پل پیروزی شهرستان بابل به سمت ورزشگاه هفت تیر برگزار میشود . سپس مراسم ویژه ای از سوی اداره تربیت بدنی وزارت ورزش و جوانان در ورزشگاه تختی برگزار خواهد شد و پس از آن پیکر هادی نوروزی به سمت زادگاهش روستای کپور چال تشیع و به خاک سپرده خواهد شد.

همچنین از سوی مردم. فرمانداری. شورای اسلامی شهر و شهردار بابل ایستگاههای صلواتی در طول مسیر تشیع برقرار میباشد و تمام مسیر پراز بنرهای تسلیت و تصاویر هادی نوروزی میباشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار