امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه روز عید سعید غدیر خم در معارف اسلامی بزرگترین عید شناخته می شود، گفت: بزرگترین واقعه اسلامی در این روز روی داد چرا که از نظر قرآن، ولایت از مهمترین مسائل است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، آیت الله اسدالله ایمانی، نماینده ولی فقیه در فارس امروز (10مهر) در خطبه های نماز جمعه شیراز با اشاره به اینکه روز عید سعید غدیر خم در معارف اسلامی بزرگترین عید شناخته می شود، گفت: بزرگترین واقعه اسلامی در این روز روی داد چرا که از نظر قرآن، ولایت از مهمترین مسائل است.
 
نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مهمترین رکن هر جامعه حکومت آن جامعه است، افزود: اگر حکومت دست صالحان باشد جامعه رو به روشنی و اگر دست نااهلان باشد رو به شقاوت می رود.
 
آیت الله ایمانی با اشاره به اینکه اگر یک صدم فاجعه منا در یکی از کشورهای اروپایی افتاده بود تا امروز دنیا را زیر و رو کرده بودند، گفت: امروز کشورهای به اصطلاح مدافع حقوق بشر و دیگر ممالک صدایشان در برابر آل سعود بلند نشد و در این خصوص چیزی نگفتند، این درحالی است که بیش از چهار هزار نفر با لب تشنه جان دادند.
 
وی با اشاره به اینکه سخنان آتشین و دشمن شکن رهبر معظم انقلاب روشنگری را در پی داشت، افزود: عربستان با پول دیگر کشورها و رسانه هایشان را خریده است.
 
امام جمعه شیراز با تاکید بر اینکه دنیا اگر طرفدار حق و حقیقت بود کشته شدن این تعداد از مردم را با لب تشنه بر نمی تابید و تاکنون طومار آل سعود را درنوردیده بود، تصریح کرد: آل سعود برای حضور حجاج در سرزمین وحی پول گرفته اند چرا نباید از آنان محافظت کنند، آل سعود لیاقت و توانایی مدیریت حرمین شریفین را ندارد و باید مدیریت آن به کشورهای اسلامی سپرده شود.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.