نخست‌وزیر صهیونیست‌ها به طرزی غیرعادی، در حالی که چهره‌اش برافروخته بود، مدت زمانی طولانی به دیپلمات‌های کشورهای مختلف نگاه غضب‌آلود کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،نخست وزیر رژیم اشغالگر که پس از توافق هسته‌ای میان ایران و 1+5 به شدت منزوی شده در سازمان ملل با عصبانیت و تندی به سخنرانی پرداخت.
 
 
نخست وزیر رژیم کودک‌کش گفت که رئیس جمهور روحانی در سال ۲۰۱۳ روحانی "دیپلماسی دلبری" را در پیش گرفت و حالا دو سال بعد ایران بیشتر از همیشه ترور را بسط می‌دهد.
 
 
نتانیاهو از تریبون سازمان ملل بار دیگر درباره ایران هشدار داد. وی مدعی شد که توافق هسته‌ای با ایران احتمال صلح را بالا نمی‌برد، بلکه احتمال جنگ را بیشتر می‌کند.
 
 
ایران شیر است
 
نخست وزیر رژیم صهیونیستی که از طریق لابی خود در مجالس آمریکا نتوانست از توافق جلوگیری کند، گفت که لغو تحریم‌ها "سیل اسلحه و پول را به سوی یک حکومت دینی افراطی سرازیر می‌کند" و ایران به محض لغو تحریم‌ها، از بند رها شده و پی شکار می‌رود.
 
 
نتانیاهو گفت: «فکر می‌کنید توافق هسته‌ای و رفع تحریم‌ها باعث می‌شود این ببر درنده به یک بچه گربه تبدیل شود؟»
 
 
سایت آمریکایی رادیو فردا این بخش از سخنان نتانیاهو را اینگونه ترجمه کرد: «نخست‌وزیر اسرائیل ایران را به "شیری که می‌غرد" تشبیه کرد و گفت ولی در این وضعیت، رفتار جامعه جهانی عین آن است که می‌گوید "انشاءالله گربه است."»
 
 

 
 
نگاه خشم‌آلود نخست وزیر تندرو به سران چند کشور غربی
 
به نوشته بی بی سی، او در سخنرانی خود در سازمان ملل گفت اسرائیل به هیچ وجه اجازه نخواهد داد که ایران به یک قدرت اتمی بدل شود.
 
 
«اسرائیل هرگز نخواهد گذاشت که ایران به باشگاه کشورهای برخوردار از قدرت اتمی ملحق شود».
 
 
نخست‌وزیر رژیم اشغالگر قدس، جامعه جهانی را متهم کرد که در مقابل ایران سکوت کرده است، "سکوت مطلق". او پس از بیان این حرف برای رساندن منظور خود بیش از ۴۰ ثانیه سکوت کرد.
 
 
به نوشته رادیو فردا، نخست‌وزیر اسرائیل در این بخش از نطق خود به طرزی غیرعادی، در حالی که چهره‌اش برافروخته بود، مدت زمانی طولانی، به دیپلمات‌های کشورهای مختلف که در تالار سخنرانی بودند، و از جمله به چشمان فرانک والتر اشتاین‌مایر، وزیر خارجه آلمان، نگاه غضب‌آلود کرد.
 
 

کتاب فلسطین مقام معظم رهبری در دستان نتانیاهو
 
 
نتانیاهو: گفتار رهبران ایران، عین کردارشان است
 
نتانیاهو با عصبانیت کشورهای عضو سازمان ملل متحد را مورد عتاب قرار داد که چرا "هیچیک، و حتی یک کشور" در برابر اظهارات رهبران ایران در برابر نابودی اسرائیل موضع‌گیری نکرده است و چرا سکوت آنها مطلق است؟
 
 
به گزارش رسانه‌های غربی، نتانیاهو در بخشی از صحبت‌هایش برای حمله به موضع آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر ایران، درباره "نابودی اسرائیل" یک کتاب آیت‌الله خامنه‌ای را به دست گرفت و به حضار نشان داد.
 
 
نخست‌وزیر صهیونیست‌ها کتابی را که مجموعه‌ای از سخنرانی‌های آیت‌الله خامنه ای درباره اسرائیل است و در ماه‌های گذشته از سوی دفتر رهبر ایران به چاپ رسیده، سر دست گرفت.
 
 
نتانیاهو گفت که رهبران ایران به صراحت از نابودی اسرائیل سخن می‌گویند و حتی آیت‌الله خامنه ای ابراز امیدواری کرده تا ۲۵ سال دیگر، اسرائیل وجود نداشته باشد.
 
 
نخست‌وزیر اسرائیل، سخنان سرلشگر صالحی، فرمانده ارتش ایران، را نیز نقل کرد که چند روز بعد از اظهارات آیت‌الله خامنه‌ای گفته بود، امیدوار است که نیروهای مسلح ایران بتوانند زودتر از موعدی که رهبر ذکر کرده است، نابودی اسرائیل را رقم بزنند.
 
 
او یادآوری این مثال‌ها، گفت که «دو صد گفته چون نیم‌کردار نیست، اما در مورد ایران گفتارهاشان عین کردارشان است».
 
 

 
 
ایران همان داعش است!/ ما گوجه فرنگی و گیلاس را اختراع کردیم!
 
نخست وزیر تندرو و عصبانی رژیم کودک‌کش بار دیگر ایران را با داعش مقایسه کرد: داعش و ایران دو دشمن صلح و ثبات منطقه هستند و ایران بخشی از راه حل برای مبارزه با داعش نیست، بلکه باید داعش و ایران را همزمان با هم ضعیف کرد و شکست داد.
 
 
نتانیاهو که مناسباتش با دولت باراک اوباما بر سر توافق اتمی ایران به شدت متشنج شده است، در این سخنرانی، آمریکا را "نزدیک‌ترین هم‌پیمان اسرائیل" نامید و اختلاف‌نظرهای دو کشور را "اختلاف میان فامیل" نامید و گفت بر سر اصول، او و باراک اوباما هم عقیده هستند.
 
 
نخست‌وزیر رژیم اشغالگر قدس، اسرائیل را پیشاهنگ علم و تحقیقات و فن‌آوری نامید و گفت که حتی "گوجه فرنگی و گیلاسی" که در سراسر جهان شهرت یافته، اختراع اسرائیلی است! اما افزود که به جای اینها، اسرائیل را مرتب مورد تبعیض قرار داده و علیه آن بیانیه صادر می‌کنند.

منبع:جام نیوز
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۵:۱۵ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
مقامات کشورهای غربی بخصوص اسرائیل میدانند که گفتار ایرانیان عین کردارشان است این رو به خوبی درک کردند و قبول دارند
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۰:۱۳ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
ترس از ایران تمام وجودش را فرا گرفته بود... زنده باد ایران، مهد دلیران.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۳ ۱۰ مهر ۱۳۹۴
مررررررررگ بر اسرائیل
مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۱:۰۷ ۱۰ مهر ۱۳۹۴
احتمالا داروهایش را مصرف نکرده بوده ارزش ان را ندارد که حرف هایش راجدی بگیریم و رویش حساب باز کنیم
آخرین اخبار